Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enden, sletta du akkurat innlegget ditt? :dontgetit:

:whistle:

Hun hadde plutselig snudd seg mot ham, latt hendene gli over de runde brystene og smilt frekt mot ham. Vinket han bort til seg og sunket ned på kne mens hun kneppet opp buksen hans og uten et ord hadde hun tatt ham i munnen.

Fysj, for ekle ting du skriver :p

 

edit; æsj, ehs5 siterte deg litt for fort...

Endret av enden
Lenke til kommentar
Damn, jeg må slutte med disse erotiske novellene snart. Holder på å knekke sammen av latter her  :wee:

Ja, du må nok det. :p

 

Urettferdig at moderatorer og administratorer kan endre postene sine uten at det kommer opp "Dette innlegget har blitt redigert av ...". :(

 

:p

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Damn, jeg må slutte med disse erotiske novellene snart. Holder på å knekke sammen av latter her  :wee:

Ja, du må nok det. :p

 

Urettferdig at moderatorer og moderatorer kan endre postene sine uten at det kommer opp "Dette innlegget har blitt redigert av ...". :(

 

:p

Mjo, men vi gjør det jo aldri når vi redigerer andre brukere da. Vi forklarer også hva vi har gjort i slike tilfeller, som som oftest begrenser seg til emnefelt og sensurering av ulovlige saker.

 

Bare jeg som leker meg litt sånn helt off the record noen ganger her i SO :)

Forresten, hva er forskjellen på moderator og moderator?

 

edit; gjør det jo seff bare på folk jeg vet tåler en spøk. Hvis noen føler seg truffet av humoren min, så for all del - kjeft meg opp og ned :)

Lenke til kommentar
Mjo, men vi gjør det jo aldri når vi redigerer andre brukere da. Vi forklarer også hva vi har gjort i slike tilfeller, som som oftest begrenser seg til emnefelt og sensurering av ulovlige saker.

 

Bare jeg som leker meg litt sånn helt off the record noen ganger her i SO :)

Forresten, hva er forskjellen på moderator og moderator?

Jeg bare kødda da... :)

 

Jeg skrev bare litt feil, skulle vært "moderatorer og administratorer".

Lenke til kommentar
Men ueland ser hva enden skriver og har redigert, så koser vi med han så legger han det sikkert ut :D

Noen rakk å sitere han først, så bare les litt opp :)

 

Det var ikke innholdet som var farlig, bare spøken som var god :)

 

edit; oh noez, dobbeltinnlegg :nei:

 

Usj, slutte å spamme nå. Hvis ingen vil ha et hett lite sitat igjen da :)

Lenke til kommentar
Forresten, var det ikke gu @kd som kom opp med det geniale forslaget om at alle redigeringer skulle registreres for framtidig visning? Det er da enda værre enn å ha den lille linjene i innlegget :)

Jørgen, jeg bare kødda. Jeg synes ikke det er urettferdig! :p

 

Mulig det var meg... Synes du det var genialt, eller var det ironi? :p

 

Natrium, jeg vet hva han skrev. :evil:

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...