Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Noen som blir med på å kaste vannballonger på gardistene utenfor slottet?

jeg snakkte faktisk med en ¨ånn i gåt, på vei hjem fra TG hadde jeg og TLZ litt dødtid i oslo. gikk da og små snakka med han littegrann. dessuten så er det en som jobber på Egon på akersbrygge som har vert/bud i bygda mi :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pelle:

Oppsummering av uken:

AAAAAAAAAAAARRRRRRRRNEEEEEEEE

Nei.

Oppsumering:

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRR

RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRNNNN

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
Jeg ble kjent med på et forum som er 16 år og fyller 17 i år som heter Nadia som kom hit til Hønefoss. Da klokken var rundt tolv fant vi ut at det var litt sent å dra hjem, så vi ordna den ene dobbeltsenga... Så var det mye prat om ting dere ikke vil høre om, før jeg postet her i dag (sov i fire timer eller noe...) Som jeg da skrev at jeg skulle gikk jeg for å legge meg, og litt senere kom hun inn og la seg i senga mi.
Hun var himmelsk deilig slik hun stod, men jeg måtte ha henne på sengen slik at jeg kom bedre til. Når jeg reiste meg lot jeg brystene mine gli langs kroppen hennes, hun kjente de stive vortene mot lårene og rumpa si og hun gned seg inntil meg, jeg kysset henne forsiktig i nakken, lot tungen følge halspulsåren hennes som dunket og slo, bet henne i øreflippen
:dontgetit:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...