ehs5 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Okey, da ble det litt klarere. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 i flere detaljer takk Støttes. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Kåte jævler. getz soem real pøssy. Endret 28. mars 2005 av Natrium Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 getz soem real pøssy. Im right here :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 getz soem real pøssy. Im right here :!: Jeg er syk! Stakkars Fredrik, han blir svimmel og sliten når han går ned trappa, noe som medfører at han må sette seg ned og klarne litt opp før han kan gå videre. Han har også vondt i hodet. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 getz soem real pøssy. Im right here :!: Jeg er syk! Stakkars Fredrik, han blir svimmel og sliten når han går ned trappa, noe som medfører at han må sette seg ned og klarne litt opp før han kan gå videre. Han har også vondt i hodet. Dakar.. Tror du TG har noe med dette å gjøre Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Det er sikkert alle som ikke vasker henda sin skyld. Utrolig ekle folk. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 AHH, Ik BEEEn bakk! Short summary, anyone? Hva har skjedd mens jeg tok ferie? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Velkommen tilbake! Har ikke akkurat skjedd noe stort her altså.. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 getz soem real pøssy. Im right here :!: Jeg er syk! Stakkars Fredrik, han blir svimmel og sliten når han går ned trappa, noe som medfører at han må sette seg ned og klarne litt opp før han kan gå videre. Han har også vondt i hodet. Høres ut som TG-syken. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Uff. Idag har det vært fint ute. Har gått meg en tur, kost med bikkja og spilt fotball. Noe så gøy! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hatt besøk av damen jeg! For en fin dag! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hm.... Det er to 17-19åringer her som skulle låne noen filmer av mine foreldre og de var ganske så hotte. Foreldrene er jo ikke hjemme og eg bare inviterte de inn så de skulle vise meg ka film det var snakk om og da kom foreldrene mine. Nå sitter de der og koser med vofsen. Ganske rart det hele egentlig..... Som om 2 babes skulle ha falt fra himmelen her og eg er...... men så kommer foreldrene.... WTF? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hm.... Det er to 17-19åringer her som skulle låne noen filmer av mine foreldre og de var ganske så hotte. Foreldrene er jo ikke hjemme og eg bare inviterte de inn så de skulle vise meg ka film det var snakk om og da kom foreldrene mine. Nå sitter de der og koser med vofsen. Ganske rart det hele egentlig..... Som om 2 babes skulle ha falt fra himmelen her og eg er...... men så kommer foreldrene.... WTF? uflaks, m8 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hm.... Det er to 17-19åringer her som skulle låne noen filmer av mine foreldre og de var ganske så hotte. Foreldrene er jo ikke hjemme og eg bare inviterte de inn så de skulle vise meg ka film det var snakk om og da kom foreldrene mine. Nå sitter de der og koser med vofsen. Ganske rart det hele egentlig..... Som om 2 babes skulle ha falt fra himmelen her og eg er...... men så kommer foreldrene.... WTF? jaja det kom da to babes :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Hatt besøk av damen jeg! For en fin dag! Kom deg vekk fra forumet... EDIT: Hatt besøk... Doh. Endret 28. mars 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hatt besøk av damen jeg! For en fin dag! Kom deg vekk fra forumet... EDIT: Hatt besøk... Doh. enig med den Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Faktisk, stikker jeg ut i båt..! Vakre Jelsa: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Pelle: Oppsummering av uken: AAAAAAAAAAAARRRRRRRRNEEEEEEEE Tonio=lesbesex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg