Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
getz soem real pøssy.

Im right here :!:

:ermm:

 

 

Jeg er syk! Stakkars Fredrik, han blir svimmel og sliten når han går ned trappa, noe som medfører at han må sette seg ned og klarne litt opp før han kan gå videre. Han har også vondt i hodet.

Høres ut som TG-syken. :w00t:

Lenke til kommentar

Hm.... Det er to 17-19åringer her som skulle låne noen filmer av mine foreldre og de var ganske så hotte. Foreldrene er jo ikke hjemme og eg bare inviterte de inn så de skulle vise meg ka film det var snakk om og da kom foreldrene mine. Nå sitter de der og koser med vofsen. :hmm:

 

Ganske rart det hele egentlig..... Som om 2 babes skulle ha falt fra himmelen her og eg er...... men så kommer foreldrene.... WTF?

 

:hmm:

Lenke til kommentar
Hm.... Det er to 17-19åringer her som skulle låne noen filmer av mine foreldre og de var ganske så hotte. Foreldrene er jo ikke hjemme og eg bare inviterte de inn så de skulle vise meg ka film det var snakk om og da kom foreldrene mine. Nå sitter de der og koser med vofsen. :hmm:

 

Ganske rart det hele egentlig..... Som om 2 babes skulle ha falt fra himmelen her og eg er...... men så kommer foreldrene.... WTF?

 

:hmm:

uflaks, m8 :(

Lenke til kommentar
Hm.... Det er to 17-19åringer her som skulle låne noen filmer av mine foreldre og de var ganske så hotte. Foreldrene er jo ikke hjemme og eg bare inviterte de inn så de skulle vise meg ka film det var snakk om og da kom foreldrene mine. Nå sitter de der og koser med vofsen. :hmm:

 

Ganske rart det hele egentlig..... Som om 2 babes skulle ha falt fra himmelen her og eg er...... men så kommer foreldrene.... WTF?

 

:hmm:

:confused:

 

 

jaja det kom da to babes :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...