Jan Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Der droppa breal inn på blinksiden "min".. Er det 2.påskedag idag? Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Der droppa breal inn på blinksiden "min".. Er det 2.påskedag idag? Yes.. Enda en kjip helligdag Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Sa i fra til røvenskiold om signaturen over msn. han har fikset det nå. Endret 28. mars 2005 av slipknot_fan Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Bare lurer på noe: Er det en BitTorrent guide her på forumet? (er dette support?) Lenke til kommentar
scoot Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 uff, i dag blåser det såpass at det ikke er noe varmt i t-skjorta ute i sol"veggen".. . Jaja, får vel kanskje være litt ute for det!?! Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Noen som blir med på å kaste vannballonger på gardistene utenfor slottet? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Den er 14:11....forumet er ikke stillt til sommertid Kontrollpanel -> Foruminnstillinger. Merk av "Er det sommertid?"-boksen. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Kontrollpanel -> Foruminnstillinger. Merk av "Er det sommertid?"-boksen. Aha! takker Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Ja men da returnerer jeg til setermoen vil jeg tro med mindre bussen ikke går som normalt. Adjø. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 *nå har jeg dansa rundt mens jeg har rydda en times tid. sikkert et vakkert syn Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 To ord: Harry Potter. Tror jeg går og legger meg igjen nå, natta. Wtf..den må du forklare når du står opp. Hun har dilla på Harry Potter, hun er galere etter det enn jeg er. Herregud, hun kom gikk inn på rommet mitt og la seg i senga mi etter at jeg hadde lagt meg til å sove! Har vært våken en stund nå, men jeg har hatt besøk... Sorry for at jeg deler ting dere ikke bryr dere om... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 jeg får komme meg ut i det fine været. sløiter med å rive meg fra skjermen Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 To ord: Harry Potter. Tror jeg går og legger meg igjen nå, natta. Wtf..den må du forklare når du står opp. Herregud, hun kom gikk inn på rommet mitt og la seg i senga mi etter at jeg hadde lagt meg til å sove! Har vært våken en stund nå, men jeg har hatt besøk... Hvor gammel er hun? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 God morgen! Herlig å være hjemme igjen,for et vær ute! Nesten sommer nå, har stått ute i tskjorte og shorts i dag og vaska bilen og mopeden. Kom forresten en grisekjører forbi da jeg og stefaren min stod og vaska bilen, og vi hadde høytrykkspyler. Så det endte med at vi traff han , og han ble nok skikkelig våt Sånn går det når en grisekjører, er alltid barn og leker i gata, en bør skjønne såpass at en kjører ikke i 70 km/t da! Endelig ordentlig mat på plass snart og, grilling Farvell B|Real Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Kan du forklare for de/den som ikke har fulgt med Tonio? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hører at du skal tjene fedrelandet igjen, b-real. Da er det vel på sin plass å si god tur. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Kan du forklare for de/den som ikke har fulgt med Tonio? Ja, i detaljer Endret 28. mars 2005 av TomFu Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Kan du forklare for de/den som ikke har fulgt med Tonio? Det skjedde jo ikke noe som dere kan ha interesse av! Så for de som allerde er lei er det ingen vits i å lese lengre!=) Det er ei jeg ble kjent med på et forum som er 16 år og fyller 17 i år som heter Nadia som kom hit til Hønefoss. Da klokken var rundt tolv fant vi ut at det var litt sent å dra hjem, så vi ordna den ene dobbeltsenga... Så var det mye prat om ting dere ikke vil høre om, før jeg postet her i dag (sov i fire timer eller noe...) Som jeg da skrev at jeg skulle gikk jeg for å legge meg, og litt senere kom hun inn og la seg i senga mi. Regner med at det var det med Nadia du/dere lurte på... Igjen, sorry. Kjeder meg så mye nå... Kan ikke dere finne på noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg