Eline Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Var koselig så rånet vi litt rundt i byn. Ah, du vet at det er vår når rånerene kommer fram... Når det er vår tyter de fram fra alle kanter.. Og de samler seg på peder'n... (lokal bensinstasjon ) DA er det vår da Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Var koselig så rånet vi litt rundt i byn. Ah, du vet at det er vår når rånerene kommer fram... Når det er vår tyter de fram fra alle kanter.. Og de samler seg på peder'n... (lokal bensinstasjon ) DA er det vår da Hehe. Vi driver ikke akkurat på med slikt da. Vi kjører rundt i byn og hører litt på musikk så er det opp på høyden med fløyen og ta en røyk så hjem. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Vil ha en hund som snowdog Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Det er en i bergen som eg kjenner som faktisk har fått valper. dessverre var det en uhell og de ble valper men de kommer altså uten papirer. De er altså ulovlige. Har faktisk bilder av valpene og foreldrene til valpene. Endret 27. mars 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Å fy faen...gjett om jeg har blod på hånden min nå a...Ingen kødder med min hw.no konto... Endret 27. mars 2005 av haddis Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg kjeder meg, underhold meg! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Var koselig så rånet vi litt rundt i byn. Ah, du vet at det er vår når rånerene kommer fram... Når det er vår tyter de fram fra alle kanter.. Og de samler seg på peder'n... (lokal bensinstasjon ) DA er det vår da Var en tur til Svortland (tidligere Bremnes) på Bømlo i helgen. Der krydde det av rånere, gitt. Prøvde å vikle dem inn i bybildet her i Bergen, men jeg klarte det ikke. Råning er og blir en bygdeaktivitet. Egentlig er jeg litt facinert av dem. Ikke fordi det er så voldsomt tøft, men fordi de har en utrolig tålmodighet. De sitter i bilene sine, dag ut og dag inn. Av og til tar de en tur gjennom bygda, før de parkerer pent igjen, og venter enda lenger i bilene sine. Og slik går dagene... Blir rent facinert over tålmodigheten jeg altså. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Å fy faen...gjett om jeg har blod på hånden min nå a...Ingen kødder med min hw.no konto... nei Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 hvordan virker lovlige valper? registrering? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Var koselig så rånet vi litt rundt i byn. Ah, du vet at det er vår når rånerene kommer fram... Når det er vår tyter de fram fra alle kanter.. Og de samler seg på peder'n... (lokal bensinstasjon ) DA er det vår da Var en tur til Svortland (tidligere Bremnes) på Bømlo i helgen. Der krydde det av rånere, gitt. Prøvde å vikle dem inn i bybildet her i Bergen, men jeg klarte det ikke. Råning er og blir en bygdeaktivitet. Egentlig er jeg litt facinert av dem. Ikke fordi det er så voldsomt tøft, men fordi de har en utrolig tålmodighet. De sitter i bilene sine, dag ut og dag inn. Av og til tar de en tur gjennom bygda, før de parkerer pent igjen, og venter enda lenger i bilene sine. Og slik går dagene... Blir rent facinert over tålmodigheten jeg altså. Jeg var der forgje helg o_O Ja, det er syyyyyyyyyykt med rånere der. Vi gikk langs en vei, så kom det 5 biler etterhverandre som hadde "dunk-dunk-dunk-dunk-dunk-dunk-tikk-tikktikk" musikk. var sykt. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Staten hadde fordoblet oljepengene hvis UP hadde campet i 50-sona der... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 hvordan virker lovlige valper?registrering? Vel hvis en ulovlig hund gjør noe som får oppmerksomhet fra politiet så kan de kreve hunden avlivet fordi den er av en rase som nå er forbudt. Man risikerer altså at hunden blir avlivet av politiet hvis de finner ut at den er av ulovlig rase og født ETTER lovforbudet tredde i kraft. *se videre på kjedelig film* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Seriøst...jeg er så lei forumet... Fy faen...jeg husker da Anette fikk sin konto "spammet"...da gikk alt greit... men når min konto blir det...ja så skal alle angripe meg...fy faen asså... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Yay! Tror noe er seriøst galt med NEC 2510A'en min. Når jeg spiller DVD-er, så stopper filmen etter ca 20 min, og PC-en fryser. Det hele ender med en gedigen krasj, så må jeg restarte. Wierd... Får maile netshop etter påske. I morgen drar jeg og betaler billettene til TromsøLAN. Gleder meg! Er noen med på CS: S? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Ja, det er syyyyyyyyyykt med rånere der. Vi gikk langs en vei, så kom det 5 biler etterhverandre som hadde "dunk-dunk-dunk-dunk-dunk-dunk-tikk-tikktikk" musikk. var sykt. Ingen ting slår noe jeg opplevde i sommer! Vi var på familieferie oppe i nord (Bodø, Narvik, Harstad og slikt). Der tok vi masse ferger og en gang vi måtte vente ganske lenge på en ferge satt jeg i bilen mens resten av familien var et annet sted.. Da kjørte den en god mengde rånere rundt der jeg satt.. Dette var altså på en kai, så de kjørte opp og ned, opp og ned og opp og ned! Jeg mistet helt tellingen på hvor mange ganger de kjørte jeg.. Og det var spesielt en fyr som kjørte ekstremt mange ganger...! Skjønner ikke hvorfor de gjør dette jeg.. Er jeg helt dum som ikke skjønner? Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Apropo rånere.... Kom på at jeg traff ei jente på byen sist helg som hadde tatovert opel-emblemet i korsryggen.... Haha. Da stakk jeg! :!: Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 ikke så lite råning i strømstad på skjærtorsdag heller Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 ikke så lite råning i strømstad på skjærtorsdag heller Jeg var der....det var helt sinnsykt... Kom ingen vei med bilen vertfall Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Er det den virkelige haddis som snakker nå, eller er det den onde mutanten fremdeles? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg