TSP Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Natta folkens sees i morra (håper jeg, håper dere? ). Endret 27. mars 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 fy fan, jeg hører fuglelyder i hodet Lenke til kommentar
scoot Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 fy fan, jeg hører fuglelyder i hodet Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 One for the road Jeg lente meg bakover i stolen og lot bena gli litt til siden, kjente at jeg åpnet meg for deg og du smilte det herlige smilet ditt som du gjør når du er kåt. Blikket ditt søkte ned mot musa mi og straks begynte saftene å renne av meg. Vi så på hverandre over kanten på vinglasset og øynene våre fortalte hverandre hvor kåte vi var. Jeg skle ned fra stolen og satt meg på huk foran deg God natt! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 fy fan, jeg hører fuglelyder i hodet men kun hvis jeg har hodet i en spesiell vinkel *bli gal* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 ikke nå lenger ketchez. det der er gamle metoden med nål dyppet i blekk. nå er de mye tynnere nåler og nålen går opp og ned mye fortere. Internettforbindelse på hytta hadde vært no *sikle* Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Er det sånn man blir tatovert??? http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/42/...214/008_bil.jpg Neppe Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 fy faen det skal bli digg å sove i en seng igjen. men,hadde det veldig bra på tg Gleder meg til å sove i MIN seng jeg! Er dritt lei sengen jeg har på hytta, den er god å sove i, men den er ikke MIN Hvis det hjelper så kan du sikkert få sove i min seng Lenke til kommentar
svamp Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 *Gjøre det samme som fredrikrb og enden * God natt. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 fy faen det skal bli digg å sove i en seng igjen. men,hadde det veldig bra på tg Gleder meg til å sove i MIN seng jeg! Er dritt lei sengen jeg har på hytta, den er god å sove i, men den er ikke MIN Hvis det hjelper så kan du sikkert få sove i min seng Hm, da er det mulig at det er en som ikke blir så glad..? Eller? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 fy faen det skal bli digg å sove i en seng igjen. men,hadde det veldig bra på tg Gleder meg til å sove i MIN seng jeg! Er dritt lei sengen jeg har på hytta, den er god å sove i, men den er ikke MIN Hvis det hjelper så kan du sikkert få sove i min seng *daske* Hold deg unna madammen min! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 fy faen det skal bli digg å sove i en seng igjen. men,hadde det veldig bra på tg Gleder meg til å sove i MIN seng jeg! Er dritt lei sengen jeg har på hytta, den er god å sove i, men den er ikke MIN Hvis det hjelper så kan du sikkert få sove i min seng Hm, da er det mulig at det er en som ikke blir så glad..? Eller? ja, og den personen er deg Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) jeg er ikke full, jeg beklager...god natta Endret 27. mars 2005 av haddis Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Også henger du på et forum? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 SnowDOG_ redd meg a....jeg kanke no for det... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Huh? Hjelpe deg med ka? Ka av deg klærne og legge deg? Kom hjem for 30min siden. Ble grillings og fisking. Var koselig så rånet vi litt rundt i byn. En kompis skulle kødde seg i det eg skulle ta bilde og han regnet ikke med at en annen kompis dro ned buksen på han slik at eg akkurat tok bilde i det han flekker ræv foran kamaraet. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Seriøst...hva faen...noen har kontoen min Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Skift passord? Får minne på at du selv har ansvaret for kontoen din og hva den brukes til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg