zed Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 Vi bruker forumet som våre egen MSN-Klient! Hvorfor hadde du blåmerker btw Candyfloss (sorry hvis jeg er litt for rett fram) Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 hemmelig forhold Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 Hvorfor hadde du blåmerker btw Candyfloss Inquiring minds want to know! Seconded. Lenke til kommentar
zed Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 *heavy english words ignored by master* Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 Hmm.. selv om det kan virke forferdelig ubehøvla og teit og totalt feil, så lurer egentlig også jeg på det med blåmerkene.. Og jeg har ikke engang lest de siste 30 sidene so.. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 Hvorfor hadde du blåmerker btw Candyfloss (sorry hvis jeg er litt for rett fram) Fordi det er kroppens måte å vise at noe gjorde vondt. Greit at vifteovn har vært lenge borte, men hallo.. for en dårlig velkomstkomitè dere er! *skuffa* Lenke til kommentar
zed Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 Fant ut nå at jeg og liftehown har tøffe personligheter i avataren. leet ! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 Greit at vifteovn har vært lenge borte, men hallo.. for en dårlig velkomstkomitè dere er! *skuffa* Dårlig velkomstkommitè for DEG eller vifteovn? Velkommen tilbake Thea Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 Hvordan viser kroppen det hvis man har det vondt innvendig da..? (Og forresten, hvordan kan du klage på halfies kozy welcoming, han er faktisk den eneste som faktisk har sagt wb til nå.. *snufs*) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 Fant ut nå at jeg og liftehown har tøffe personligheter i avataren.leet ! Det har både jeg og Thea også, sådetså Lenke til kommentar
zed Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 Hmm, er dere tøffe da? Trodde dere ville være hyggelige personligeter jeg Men ok da, dere er tøffe. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 Hmm, er dere tøffe da?Trodde dere ville være hyggelige personligeter jeg Men ok da, dere er tøffe. Og vi kan ikke være begge? Hmms.. først når jeg fikk iPod innså jeg hvor ***** rotete musikken min er organisert :| Lenke til kommentar
zed Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 Ok, dere er tøffe OG hyggelige ! :thumbs2k: Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 Vifteovn, altså, når Haltan begynner med det halvhjertede forsøket der, føler jeg virkelig at jeg burde vise deg en virkelig velkomst..senere Hvis dere er snille, så skal jeg fortelle dere noe personlig. Nei,huff så slemme dere er! *sender sms med sosohal* Er jeg tøff NÅ eller? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) ...........han er faktisk den eneste som faktisk har sagt wb til nå.. *snufs* hint hint! *host*attention whore HER!*kremt* Edit: ignore that! Thea(nekter å skrive TA, not nice enough), i'm ready Endret 25. desember 2003 av nvoetfiv Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 Hummsummarumm... Til din info så nærmest overfalt jeg ham på msn Thea (not meant in a gay kind of way...) Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Til din informasjon, hvis jeg hadde hatt han på msn, da skulle du fått sett da. Hadde hatt nicket mitt sånn her: (F)(L) Vifteovn er tilbake. Gud har hørt mine bønner! (F)(L) Endret 25. desember 2003 av Candyfloss Lenke til kommentar
zed Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 *sender sms med sosohal* Er jeg tøff NÅ eller? Du er UBERTØFF Tilogmed MR.GREEN ser opp til deg! ^ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 Men det er fordi du er nickskifte-whore da Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) *føle seg spesiell* Edit: (halfie, ikke ødelegg mitt store øyeblikk daaa ) Endret 25. desember 2003 av nvoetfiv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg