Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Nei nei. Norefjell er fint.

Aha, tenkte bare på den bakken siden du bor i Oslo et sted :blush:

Bor du nært den? Har jogga over den én gang :wee:

Wyllerløypåen ble i fjor knyttet til Tryvann Skisenter/Vinterpark. I fjor var jeg oppe i de bakkene en gang hver eneste uke. Stod mye. Wyller er en av yndlingsbakkene mine. Tar vel i overkant av ti minutter med bil til parkeringsplassen på Tryvann. Kan jo sikkert kjøre til parkeringsplassen i bunnen av Wyller (Sørkedalen) også. Men har aldri gjort det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sjelden. 3 ganger :) Har slekt i Oslo som vi blir med på ski når det er snø der.

 

Husker ikke akkurat hvor vi var men vi har i alle fall startet to ganger fra en parkeringsplass ved en ridegård. Er det kanskje Sørkedalen?

Godt mulig, hvis du det var i området rundt Wyller. Er ikke VELDIG godt kjent oppover Sørkedalen jeg..Har aldri gått ut derfra. Men godt mulig. Er nok en gård jeg ser for meg det kan være. Er jo i tillegg en del småbruk i Sørkedalen, mange er vel registrert som det for å få gunstigere skatt, men faktisk, det er en del gårdslignende saker der.

Lenke til kommentar
JoachimR: serriøst, har du ikke no annet å prate om?

Selv om ikke du liker emnet kan det godt hende at andre liker det! :realmad:

 

Edit: Altså, det jeg mener er at folk kan snakke om hva de vil. Jeg synes heller ikke det var et veldig interresant tema, men jeg lar folk få ha andre interesser enn meg. Jeg er nemlig ikke en person som mener at jeg selv er best, at jeg vet alt og at jeg er et prakteksempel på et menneske. Jeg lar andre tenke egne tanker, uten at jeg skal fortelle dem hva de skal gjøre.

Kom ned på jordan mann, moderatorstillingen har tydeligvis gått til hodet på deg.

 

Sånn, da ser vi oss ferdig med den saken (eventuelt PM hvis du vil).

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Om å gjøre å gjøre oss andre deprimerte da B|Real!

 

Kan ikke vi gjøre det vi vil da? Noe som strider mot reglene kanskje?

 

OT: Vært på tur idag..! WUHU! :D

"Ok, jeg er en brukermoderator..jeg har ikke egene meninger, alle meningene mine er at enten liker jeg det ikke eller så stenger jeg threaden...ja, slik må andre tenke om meg"

 

Got the point?

Var min mening..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...