Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Unnskyld meg, men det virker som at B|Real er litt sur idag. Så at han hadde stengt samtlige poster og har opptrådt som litt sur her på Siste Ordet også. Dette er langt ifra noe hets, men jeg lurer på hvorfor det gikk utover de to postene om Arne og Mobil-ting-greia. De virker da ganske greie, det har vært mye mer lavmål her før, f.eks  Rotfylling- Noen erfaringer og Brooklyn Bechams bursdgas gaver. Jeg prøver på ingen måte og henge ut de som har lagd postene, men de er faktisk lavmål. ;) Hvorfor er du så sur idag, b-real? (Mener du heter det, unnskyld hvis feil.)

 

Hvis du ikke vil svare på grunn av at jeg går på touchy grunn, ok. Det er greit.

Man leser ikke alle threads i et forum..jeg velger å ikke lese enkelte threads her i søppel fordi jeg vet hvordan de ender opp med uansett, det slår skjeldent feil og ja, de blir lavmålte. Men dere birdrar med det selv. Av og til dropper jeg innom å ser hvordan det går og andre ganger ikke..Livet er ikke rettferdig i det hele tatt..lev med det, eller rapporter hva dere syns burde være fjernet/stengt/kjeftet på.

 

men da vet sikkert dere best

:lol:

 

TSP: Jeg velger å holde det for meg selv, men takker for omtanken, det varmer.

 

OoooOooOo snart 4444 :evil:

B|Real: Du legger meg til på MSN men er aldri pålogget :dontgetit:

Ville prate med deg, men tok det over PM heller..ble bare slik.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...