Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Syns Julegaven fra Christian til Monica var genialt OG orginal jeg :)

Imorgen skal jeg brenne Monkey Island til vår alles kjøre Wabby, men det som er synd er at jeg nesten ikke har flere brennecd'er igjenn :( Skal brenne NFS:U til en eller annen råner imorgen også, som takk for det skulle han hjelpe meg om jeg får noe mer bråk med idioten fra kongerød...(ikke at jeg vil bråke, men om han plager meg mer så andmelder jeg det, eller ringer den "råeneren")

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Godt å høre.

Enkelte damer er vansklige å finne gode gaver til. :thumbs:

Og du tror ikke det var vanskelig og finne gave? Heldigvis så kjøpte jeg klokke+bamse istedet istedet for og bygge en egen binærklokke..

 

Har satt opp skjema og har planer om og bestille dem for og sette sammen.. Kan bli morsomt det ;)

Lenke til kommentar
Syns Julegaven fra Christian til Monica var genialt OG orginal jeg :)

Imorgen skal jeg brenne Monkey Island til vår alles kjøre Wabby, men det som er synd er at jeg nesten ikke har flere brennecd'er igjenn :( Skal brenne NFS:U til en eller annen råner imorgen også, som takk for det skulle han hjelpe meg om jeg får noe mer bråk med idioten fra kongerød...(ikke at jeg vil bråke, men om han plager meg mer så andmelder jeg det, eller ringer den "råeneren")

Bra og være sikret hvis noe skal skje.. Har selv snakket med kalle om noen trenger hjelp og han var iallefall med og hjelpe meg hvis jeg trengte hjelp.. Og det var ikke så veldig langt ifra at vi gikk ut for og ta en person pga en missforståelse. Når vi mener ta så skal vi hovedsakelig skremme han ,men gjør han motstand så kan det bli hardhendt.. Og kalle har muskler.. Jeg har jo litt jeg også.. Men ikke allverden slagstyrke.. Har så det holder ,men ikke noe særlig.

 

Jaja.. Gjør ikke allverden hva du synes om gaven til Monica da.. Det er jo henne som er dommeren der ;)

Lenke til kommentar

Hm...en ting jeg kom til å tenke på. Da SO2 ble slettet, startet jeg SO3, hvorfor i huleste heiteste stengte moderatorene den SO3 jeg hadde startet, for så å starte en ny SO3? Har det liksom noe med kvaliteten på tråden å gjøre, at den blir mye bedre hvis en moderator starter den? Er det et hint om at oss ikke-moderatorer er mindreverdige? Eller kanskje det gikk på meg som person? Hæ? er jeg liksom mye mindre verdt en Mr. Ueland whatsoever som startet SO3 på nytt igjen!?

 

Fremad kamerater, la dette bortgjemte spørsmål få svar!

Lenke til kommentar

Jeg trur den ble stengt fordi de først og fremst var opptatt av å finne ut hvorfor den forsvant, og at de trudde de kunne "gjennoplive" tråden, så da slapp vi å bruke en ny SO i mellom tiden... Da ville det bare blitt surr om de hadde klart å henta opp S02 igjen...

 

Hva vet jeg?

Lenke til kommentar

Jeg har som sagt sittet på forum og IRC nesten hele dagen :D

Har kun hvert sammen med familien når vi åpnet pakker og når vi spiste.

Dette ble en ganske rar jul igrunn, for stefaren min er på sjøen og mutter har jobbet i dag, så det gamle tradisjonelle vi pleier å gjøre på juleaften har forsvunnet... Før pleide vi å gå i kirken (ikke at jeg er kristen, men det er faktisk helt O.K å gå der på den ene dagen i året)

 

Er hvertfall veldig fornøyd med gavene og sånt jeg :)

Lenke til kommentar
Hm...en ting jeg kom til å tenke på. Da SO2 ble slettet, startet jeg SO3, hvorfor i huleste heiteste stengte moderatorene den SO3 jeg hadde startet, for så å starte en ny SO3? Har det liksom noe med kvaliteten på tråden å gjøre, at den blir mye bedre hvis en moderator starter den? Er det et hint om at oss ikke-moderatorer er mindreverdige? Eller kanskje det gikk på meg som person? Hæ? er jeg liksom mye mindre verdt en Mr. Ueland whatsoever som startet SO3 på nytt igjen!?

 

Fremad kamerater, la dette bortgjemte spørsmål få svar!

Mener å huske at det var folk som whina over at det ikke var en moderator som startet tråden :roll:

 

EDIT: Hva var gaven fra CFD til monica? Høres ut som en orginal gaveidé...

Endret av PT
Lenke til kommentar
bjaa: Å gå i kirken er kjempekoselig på julaften, er ganske fin stemning der. Har ikke gått i kirken på lenge, men husker at det alltid var så koselig stemning der.

"Og det skjedde i disse dager da keiser Augustus...."

 

;)

 

 

Lille søstra mi leste denne saken til middag idag da, så jeg fikk hvertfall litt Julestemning i meg :)

Lenke til kommentar

DRIT. Skrev nettopp en av de aller lengste postene jeg noengang har hatt i so. MEN DEN FORSVANT! #&% Det værste var at det var så mye jeg har lyst til å fortelle noen at jeg vurderer å begynne på nytt. Men det skal jeg ikke. Nå sitter jeg ihvertfall hos en kamerat og har en liten julegathering. Vi er 5stk, og samtlige untatt meg har feiret jula sammen med de 3 andre her i leiligheten. Jeg kom for et par timer sia, etter en ordentlig julaften(dag) med familien. Jeg skal muligens bo store deler av neste sommer i argentina og danmark. Fett :) Brukte over en time konstant skriving på den forrige posten som forsvant.. Fy fan. Holder på og laste ned messenger til pcn hans. Men, han har isdn.. Art there anyone at msn? Det er(var?) en kompis som er våken ennu.. sitter og ser på rocky iv elns.. Men det var over en time sia, når jeg begynte på den sagnomsuste posten som sank i havet. Håper det er liv her? Anyways så ønsker jeg everyone her en genial jul(romjul)! (Jeg planlegger ikke å stikke med den første halvtimen-timen, så please, entertain me :p)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...