hylo Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Noen som forresten vet om det er i dag eller i morra vi skal stille klokka? Klokka 2 inatt eller noe. Frem eller tilbake ? En time fram. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 hmm, noen som kan sende "Trøste og bære - Røkke gjelstein og i" til meg ? Finner den ingen plasser :/ Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 hmm, noen som kan sende "Trøste og bære - Røkke gjelstein og i" til meg ? Finner den ingen plasser :/ Ja, til meg og? Legg meg til på msn Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Nå var det jo sinnsykt mye som skjedde i S03, hva oppholder folka? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Nå var det jo sinnsykt mye som skjedde i S03, hva oppholder folka? Folka er redd for å bli skjelt ut av B|Real (iallefall jeg). Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Unnskyld meg, men det virker som at B|Real er litt sur idag. Så at han hadde stengt samtlige poster og har opptrådt som litt sur her på Siste Ordet også. Dette er langt ifra noe hets, men jeg lurer på hvorfor det gikk utover de to postene om Arne og Mobil-ting-greia. De virker da ganske greie, det har vært mye mer lavmål her før, f.eks Rotfylling- Noen erfaringer og Brooklyn Bechams bursdgas gaver. Jeg prøver på ingen måte og henge ut de som har lagd postene, men de er faktisk lavmål. Hvorfor er du så sur idag, b-real? (Mener du heter det, unnskyld hvis feil.) Hvis du ikke vil svare på grunn av at jeg går på touchy grunn, ok. Det er greit. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 off, ikke skriv sånne poster da!kanskje det bare ble sånn idag! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Har en oppfatning om at de som har vært her litt lenge tror at de bare legger inn kvalitetsposter i SO og alle andre bare spammer.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Har en oppfatning om at de som har vært her litt lenge tror at de bare legger inn kvalitetsposter i SO og alle andre bare spammer.. Som om jeg skulle sagt det selv. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 men da vet sikkert dere best Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Har en oppfatning om at de som har vært her litt lenge tror at de bare legger inn kvalitetsposter i SO og alle andre bare spammer.. Som om jeg skulle sagt det selv. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 men da vet sikkert dere best Aner jeg en smule ironi? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg er en spammer. hahahahahahahahaha Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 men da vet sikkert dere best Aner jeg en smule ironi? an hva du vil du Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Har en oppfatning om at de som har vært her litt lenge tror at de bare legger inn kvalitetsposter i SO og alle andre bare spammer.. Som om jeg skulle sagt det selv. Har jeg gjort noe galt igjen nå? Nå er det noen som tenker "Alt handler ikke om deg Teddy, alt handler ikke om deg..." Koser meg med Discovery Channel jeg, mens jeg sikler etter ny LCD skjerm og håper på at alle husker å stille klokka. Det var altså i kveld klokka 0200 såvidt jeg har skjønt. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Stem på Rorbua som nytt navn på Søppel. Det navnet eier. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Stem på Rorbua som nytt navn på Søppel. Det navnet eier. Been there, done that Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Stem på Rorbua som nytt navn på Søppel. Det navnet eier. Been there, done that Jeg også! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Synes alt om ingenting passer best jeg. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Synes alt om ingenting passer best jeg. Det passer liksom ikke. vi diskuterer jo ikke ''ingenting''. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg