Arne_F Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Skulle ønske jeg hadde noen jeg kunne bare slå..slå HARDT i ansiktet så bare blodet sprutet over alt, bare gi fan i alt. Hva har skjedd? Uansett så slå på litt mykere ting... Du vil ikke angre når du kommer i litt bedre humør! Lett å forstue/knuse noe når du slår i en murvegg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Forresten, de av dere som får inn BBC Prime, ta en titt kl. 21.30. Da er det Eddie Izzard-kveld, med over to timer assorterte morsomheter av den hysteriske sorten. Damn... Ta det opp, jeg stikker innom og henter. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 *Trøste b|real* Hadde eg vært der hos deg skulle du gjerne fått slått på meg......dog det kan ha hendt at det kom noe tilbake. Ka skjer b-real? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Skulle ønske jeg hadde noen jeg kunne bare slå..slå HARDT i ansiktet så bare blodet sprutet over alt, bare gi fan i alt. Kom og slå meg Da skal jeg love deg at du ikke kan stå på beina i 1 år Lenke til kommentar
svamp Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Humm... Glad jeg ikke var her de forrige sidene, ser ut som jeg har "gått glipp av" litt dårlig stemning Tror jeg går ned og spiser litt mer pizza snart. Har noen av dere dårlig husk eller? Begynner å lure på noen spørsmål som blir stilt her.. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 SnowDOG's signature:I'm sexy..i'm hot...i'm everything you're NOT! JaJa, det sier dem alltid Burde vel egentlig stå: I'm horny.. I'm gay... i'm everything you're NOT!(jeg er ikke homo nei!!) hehehe. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Gud som jeg savner dama....... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Gud som jeg savner dama....... Me2. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Haha, det var morsomt ramma_2pac! Endret 26. mars 2005 av @kd Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Haha, det var morsomt ramma_2pac! Faen, som folk er i godt humør idag a Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Lite så skjer..? Bad bad bad...i SO3 i det siste..! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Faen, som folk er i godt humør idag a Jeg er i veldig godt humør, egentlig, men det der var ikke morsomt. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Gud som jeg hater ramma_2pac. Jeg skjønner ikke at det går an å ha så dårlig humor! Det er jo så gøy å skrive om signaturere til folk etter sine egne ønsker! Endret 26. mars 2005 av slipknot_fan Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hmmm.....Arh! Fant igjen mye bra trance her nå! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Kan noen hjelpe meg med en gåte eg fikk av en vennine på sms. Den lyder slikt: Vår som slår, Vår fallende fra harde himmeltrapp, klipp klapp vår kommer til meg med ufødte trinn, to hilsener til deg, dette var det andre. Skjønner nada av den. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Kan noen hjelpe meg med en gåte eg fikk av en vennine på sms. Den lyder slikt: Vår som slår, Vår fallende fra harde himmeltrapp, klipp klapp vår kommer til meg med ufødte trinn, to hilsener til deg, dette var det andre. Skjønner nada av den. Idunno, har du satt en unge på noen? "Ufødte trinn" Noen som forresten vet om det er i dag eller i morra vi skal stille klokka? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Ahhhhh. Nå fikk ørene mine orgasme. Jeg sitter her og hører på Blood Red Throne - State of Darkness, og den er bra. Meget, meget, meget, meget bra. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Noen som forresten vet om det er i dag eller i morra vi skal stille klokka? Klokka 2 inatt eller noe. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Idunno, har du satt en unge på noen? "Ufødte trinn" Kan ikke være..... nope. Sjangsene er minimale. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Noen som forresten vet om det er i dag eller i morra vi skal stille klokka? Klokka 2 inatt eller noe. Frem eller tilbake ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg