Arne_F Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Det var sånn ca da jeg ble aktiv i SO3. Kan sikkert begynne å skrive litt mer seriøst her, hvis det er til noe hjelp. Why even bother... For at SO3 kan bli mer morsomt for folk fra forumet å være. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Hm. Dette var da tamt. Bare jeg og AnAnAs som leser jo. Edit. Der kom det fler. Endret 26. mars 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Det var sånn ca da jeg ble aktiv i SO3. Kan sikkert begynne å skrive litt mer seriøst her, hvis det er til noe hjelp. Why even bother... Ikke si sånn, pimp daddy. Vi må bare skape litt orden igjen. Da ga jeg faen i byen. Faen så mye mas bare for at lille meg skal slippe å betale 500-lapp for drosje, så da drar jeg heller neste helg. Stikker heller med en kompis og finner på noe gøy. Men da ble det ingen dansing. I dag er jeg generelt veldig glad. Har trent, tatt sol og skal ikke innta for mye alkohol. Så da blir jo den katolske eksen min fornøyd også Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Da ga jeg faen i byen. Faen så mye mas bare for at lille meg skal slippe å betale 500-lapp for drosje, så da drar jeg heller neste helg. Stikker heller med en kompis og finner på noe gøy. Men da ble det ingen dansing. Dans med kameraten din da! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Tonio: Du hadde elsket TG. Det er en tøs som spiller harry potter musikk 24/7 her Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Da ga jeg faen i byen. Faen så mye mas bare for at lille meg skal slippe å betale 500-lapp for drosje, så da drar jeg heller neste helg. Stikker heller med en kompis og finner på noe gøy. Men da ble det ingen dansing. I dag er jeg generelt veldig glad. Har trent, tatt sol og skal ikke innta for mye alkohol. Så da blir jo den katolske eksen min fornøyd også Fint. Da slipper du og danse. (Tuller) Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Tonio: Du hadde elsket TG. Det er en tøs som spiller harry potter musikk 24/7 her Det er bøkene jeg digger, ikke musikken, ikke filmene, men BØKENE! Kan vi gå vekk fra Harry Potter? Takk. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Kan vi gå vekk fra Harry Potter? Takk. Med glede Jeg har funnet ut at jeg har alt for mange sider i so3 å lese. Så jeg tror nok ikke jeg gjør det. Endret 26. mars 2005 av Natrium Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Tonio, med den avataren og den historyen så kommer du alltid til å bli husket som HP-kvinnfolket...sorry mac, men det er fakta. Jeg stikker ut å ta en røyk...er helt skutt etter å ha trøstet muttern Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg har funnet ut at jeg har alt for mange sider i so3 å lese. Så jeg tror nok ikke jeg gjør det. Står ikke mye nyttig der heller, jeg har tross alt posta en del. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Tonio, med den avataren og den historyen så kommer du alltid til å bli husket som HP-kvinnfolket...sorry mac, men det er fakta. Jeg har ikke noe imot det jeg... Bedre enn at det hadde kommet som et sjokk den gangen det glapp ut av meg. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg har funnet ut at jeg har alt for mange sider i so3 å lese. Så jeg tror nok ikke jeg gjør det. Står ikke mye nyttig der heller, jeg har tross alt posta en del. Topp ti postere. Du poster jo skjeldent du! bare 108 poster i dag. *ler* Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Høhø. Det var digg å spille gitar nå! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) bah.... skal snart ut og jeg har ekkel Granis kjøttdeig og løk ånde *finne no tyggis eller noe* Endret 26. mars 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg hører cs lyder på TG-webtv, men jeg ser bare en svart skjerm Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Skulle ønske jeg hadde noen jeg kunne bare slå..slå HARDT i ansiktet så bare blodet sprutet over alt, bare gi fan i alt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg hører cs lyder på TG-webtv, men jeg ser bare en svart skjerm Stikk hode ut av ræva så kanskje du lærer no nytt. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg hører cs lyder på TG-webtv, men jeg ser bare en svart skjerm Stikk hode ut av ræva så kanskje du lærer no nytt. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg hører cs lyder på TG-webtv, men jeg ser bare en svart skjerm Stikk hode ut av ræva så kanskje du lærer no nytt. litt sur i dag? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Forresten, de av dere som får inn BBC Prime, ta en titt kl. 21.30. Da er det Eddie Izzard-kveld, med over to timer assorterte morsomheter av den hysteriske sorten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg