Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var sånn ca da jeg ble aktiv i SO3. :blush:

Kan sikkert begynne å skrive litt mer seriøst her, hvis det er til noe hjelp.

Why even bother...

Ikke si sånn, pimp daddy. Vi må bare skape litt orden igjen. :wee:

Da ga jeg faen i byen. Faen så mye mas bare for at lille meg skal slippe å betale 500-lapp for drosje, så da drar jeg heller neste helg. Stikker heller med en kompis og finner på noe gøy. Men da ble det ingen dansing. :(

I dag er jeg generelt veldig glad. Har trent, tatt sol og skal ikke innta for mye alkohol. Så da blir jo den katolske eksen min fornøyd også :p

Lenke til kommentar
Da ga jeg faen i byen. Faen så mye mas bare for at lille meg skal slippe å betale 500-lapp for drosje, så da drar jeg heller neste helg. Stikker heller med en kompis og finner på noe gøy. Men da ble det ingen dansing. :(

Dans med kameraten din da! :wee:

Lenke til kommentar

I dag er jeg generelt veldig glad. Har trent, tatt sol og skal ikke innta for mye alkohol. Så da blir jo den katolske eksen min fornøyd også :p

Fint. Da slipper du og danse. :p

(Tuller)

Lenke til kommentar
Tonio, med den avataren og den historyen så kommer du alltid til å bli husket som HP-kvinnfolket...sorry mac, men det er fakta.

Jeg har ikke noe imot det jeg... Bedre enn at det hadde kommet som et sjokk den gangen det glapp ut av meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...