Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Jeg takker høyere makter hver dag for MS AntiSpyware, Ad-Aware, Spybot og det merkelige programmet som finner virus.

 

Her om dagen fant Norton 18 tilfeller av gode gammel spyware og ymse greier, men klarte bare å fjerne 3 av dem. :ermm: Så finner Ad-Aware 598 kritiske tilfeller. :!:

Pluss at mine andre kjære gratisprogrammer fjernet en haug med dritt.

 

Til slutt vil jeg si: Takk Norton, for at du bare er i veien og gjør maskina mi helvetes treig når du søker etter virusene du ikke klarer å finne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oh no. Tp kabelen min er litt mongo idag. :D

Og hva mener du med en mongo tp kabel?

Dette er ikke ment som hets, men jeg synes at det er utrolig slemt å si at noen ting er mongoe fordi de ikke fungerer som de skal. Hva med å si at tp kabelen min ikke fungerer som den skal i stedet for?

Lenke til kommentar
Oh no. Tp kabelen min er litt mongo idag.  :D

Og hva mener du med en mongo tp kabel?

Dette er ikke ment som hets, men jeg synes at det er utrolig slemt å si at noen ting er mongoe fordi de ikke fungerer som de skal. Hva med å si at tp kabelen min ikke fungerer som den skal i stedet for?

Tp kabelen har en særdeles bitter affære med meg. Meget heftige krangler om hvem som skulle ha nettet og hva som skulle lastes ned, til slutt bestemte kabelen seg for å dra seg ut av switchen. Da kokte det over for meg. Jeg konfronterte kabelen, den sa at jeg kunne dra til Jehvoas vitner (No offence - til de som er det) og spørre om å bli dåpt i Allahs navn. (No Offence to them either)

Tp kabelen kalte meg for en Findusfjott, og da kalte jeg den for mongo. Så nå har vi blitt venner igjen da. :love:

Lenke til kommentar

:!:

 

Allran mener spillene tar for mye tid, og at de spillende byråkratene dermed koster skattebetalerne en masse dollar. De nevnte skattebetalerne ville blitt rasende fikk vite om denne forkastelige aktiviteten, mener senatoren.

 

Hva med å bare avinstallere spillene :roll:

___

EDIT: kom hjem fra ferie :w00t:

Endret av Fur
Lenke til kommentar
Jeg takker høyere makter hver dag for MS AntiSpyware, Ad-Aware, Spybot og det merkelige programmet som finner virus.

 

Her om dagen fant Norton 18 tilfeller av gode gammel spyware og ymse greier, men klarte bare å fjerne 3 av dem. :ermm: Så finner Ad-Aware 598 kritiske tilfeller. :!:

Pluss at mine andre kjære gratisprogrammer fjernet en haug med dritt.

 

Til slutt vil jeg si: Takk Norton, for at du bare er i veien og gjør maskina mi helvetes treig når du søker etter virusene du ikke klarer å finne.

Ad-Aware finner bare spyware, ikke virus.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...