Neptun_ Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg takker høyere makter hver dag for MS AntiSpyware, Ad-Aware, Spybot og det merkelige programmet som finner virus. Her om dagen fant Norton 18 tilfeller av gode gammel spyware og ymse greier, men klarte bare å fjerne 3 av dem. Så finner Ad-Aware 598 kritiske tilfeller. :!: Pluss at mine andre kjære gratisprogrammer fjernet en haug med dritt. Til slutt vil jeg si: Takk Norton, for at du bare er i veien og gjør maskina mi helvetes treig når du søker etter virusene du ikke klarer å finne. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Til slutt vil jeg si: Takk Norton, for at du bare er i veien og gjør maskina mi helvetes treig når du søker etter virusene du ikke klarer å finne. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Du tror du er virusfri ja.. Og hvordan kan du være så sikker på at jeg ikke er det? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Oh no. Tp kabelen min er litt mongo idag. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Oh no. Tp kabelen min er litt mongo idag. Og hva mener du med en mongo tp kabel? Dette er ikke ment som hets, men jeg synes at det er utrolig slemt å si at noen ting er mongoe fordi de ikke fungerer som de skal. Hva med å si at tp kabelen min ikke fungerer som den skal i stedet for? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 nå ble tp kabeln lei seg for den ble kalt mongo Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Oh no. Tp kabelen min er litt mongo idag. Og hva mener du med en mongo tp kabel? Dette er ikke ment som hets, men jeg synes at det er utrolig slemt å si at noen ting er mongoe fordi de ikke fungerer som de skal. Hva med å si at tp kabelen min ikke fungerer som den skal i stedet for? Tp kabelen har en særdeles bitter affære med meg. Meget heftige krangler om hvem som skulle ha nettet og hva som skulle lastes ned, til slutt bestemte kabelen seg for å dra seg ut av switchen. Da kokte det over for meg. Jeg konfronterte kabelen, den sa at jeg kunne dra til Jehvoas vitner (No offence - til de som er det) og spørre om å bli dåpt i Allahs navn. (No Offence to them either) Tp kabelen kalte meg for en Findusfjott, og da kalte jeg den for mongo. Så nå har vi blitt venner igjen da. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Nå blir det ikke noe mer soving resten av TG! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 go amerika http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1305777 Lenke til kommentar
Pels Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) go amerika http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1305777 :!: Allran mener spillene tar for mye tid, og at de spillende byråkratene dermed koster skattebetalerne en masse dollar. De nevnte skattebetalerne ville blitt rasende fikk vite om denne forkastelige aktiviteten, mener senatoren. Hva med å bare avinstallere spillene ___ EDIT: kom hjem fra ferie Endret 25. mars 2005 av Fur Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Familieselskap! Vært her en stund nå, men det skjer jo så lite på So3 at jeg skjønner at ingen har fått med seg at jeg er her! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg takker høyere makter hver dag for MS AntiSpyware, Ad-Aware, Spybot og det merkelige programmet som finner virus. Her om dagen fant Norton 18 tilfeller av gode gammel spyware og ymse greier, men klarte bare å fjerne 3 av dem. Så finner Ad-Aware 598 kritiske tilfeller. :!: Pluss at mine andre kjære gratisprogrammer fjernet en haug med dritt. Til slutt vil jeg si: Takk Norton, for at du bare er i veien og gjør maskina mi helvetes treig når du søker etter virusene du ikke klarer å finne. Ad-Aware finner bare spyware, ikke virus. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 GoGoGo NOD32!!! Bruker vel 10% av systemressurser opp mot Norton, og tar ALT av virus Oppdaterte virusdefinisjoner hver dag. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Huff, nå har det gått så og si 3dager siden jeg har vært i fysisk kontakt med venner! Føkkngs PC, som holder meg og andre inne! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 GoGoGo NOD32!!! Bruker vel 10% av systemressurser opp mot Norton, og tar ALT av virus Oppdaterte virusdefinisjoner hver dag. Nod32 eier vilt Tar jo 2sek å scanne maskina! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hoho nå er det bare 1time og 10min til påskeegg Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Dette er? Tg webtv? jaha... *sepå* = http://www.gathering.org/espresso/pages/tg...v/view_top.html Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg eier i paint, klarte å lure noen med dette fantastiske bildet! roffel kartoffel Lenke til kommentar
Marsmelon Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hoho nå er det bare 1time og 10min til påskeegg påskeegg!!! :!: noen som har lyst til å gi meg et påskeegg? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hoho nå er det bare 1time og 10min til påskeegg YES! *finne fram egget* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg