Staalkontroll Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg leste om dere på vg.no. Du gjore det ja Det var helt sinnsykt masse folk, fyll, bråk, biler og politi... Same shit every year! Men du må være der for å oppleve det... Det er ikke så ille som avisene skal ha det til... de fleste folk er ganske så hyggelig Lenke til kommentar
scoot Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Klar over det, det er kultur! Hallo, jeg bor i Halden Bare bli et par år eldre, så er jeg der jeg også :!: Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Forbaska mye TG tråder! :@ Jaja, TACO! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Dama, nettop reist.... Som på av sted eller som hjem for å gjøre noe annet? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Dama, nettop reist.... Som på av sted eller som hjem for å gjøre noe annet? Båter, alltid en båt som skal gå så tidlig....Gud hvordan jeg hater denne plassen jeg bor på....! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Dama, nettop reist.... Som på av sted eller som hjem for å gjøre noe annet? Båter, alltid en båt som skal gå så tidlig....Gud hvordan jeg hater denne plassen jeg bor på....! Hvor bor du hen, siden det er så ille? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jelsa...... Rogaland, Ryfylke, Suldal ---> Jelsa! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jelsa...... Rogaland, Ryfylke, Suldal ---> Jelsa! Skulle ønske at jeg bodde der... *lyst på båt* Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jelsa...... Rogaland, Ryfylke, Suldal ---> Jelsa! Skulle ønske at jeg bodde der... *lyst på båt* Var ute og rodde båt i går jeg! Faktisk inni den havna der, bare så drit at midt utpå fjorden så knakk den ene åra..! Dritt åre! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jelsa...... Rogaland, Ryfylke, Suldal ---> Jelsa! Skulle ønske at jeg bodde der... *lyst på båt* Var ute og rodde båt i går jeg! Faktisk inni den havna der, bare så drit at midt utpå fjorden så knakk den ene åra..! Dritt åre! Måtte svømme inn i land da eller? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Der hev jeg ut Audigy2ZS kortet ja.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 http://www.joakimweb.se/webbutv/scriptarki...rstyrd_mus.html Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 http://www.joakimweb.se/webbutv/scriptarki...rstyrd_mus.html Hva er poenget med den siden? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Der hev jeg ut Audigy2ZS kortet ja.. I will miss you! Um... No i won't! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Det er ikke sånn tilfeldigvis noen fra Porsgrunn her som er over 18? Endret 25. mars 2005 av kolleckio Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg må bare si en ting; Norton Antivirus er det mest idiotiske jeg har på maskina mi. Finner omtrent like mange virus som paint. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg må bare si en ting; Norton Antivirus er det mest idiotiske jeg har på maskina mi. Finner omtrent like mange virus som paint. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Der hev jeg ut Audigy2ZS kortet ja.. I will miss you! Um... No i won't! Les tråden min på Hardware -> Hovedkort, så jeg er delvis enig Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Jeg må bare si en ting; Norton Antivirus er det mest idiotiske jeg har på maskina mi. Finner omtrent like mange virus som paint. Me liek virusfri! Bruker både Ad-avare og Norton... Ad-avare er freeware, så jeg anbefaler dere alle å laste det ned. EDIT: @ LenniZ: *leter* Endret 25. mars 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg må bare si en ting; Norton Antivirus er det mest idiotiske jeg har på maskina mi. Finner omtrent like mange virus som paint. Me liek virusfri! Bruker både Ad-avare og Norton... Ad-avare er freeware, så jeg anbefaler dere alle å laste det ned. EDIT: @ LenniZ: *leter* Du tror du er virusfri ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg