Fredrik Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Finnes det bevegelser på tegnspråk for "OMGPLZ, DROPP TEAMFLASH, NYBBZ!"? Hvis ikke så gidder jeg ikke være med på no teit lan! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Frokost om en time, så mer søvn. Det trengs. Må finne noe mer å kjøpe på den fantastiske butikken jeg ikke husker navn på, men bare noe med D og C, jeg. #oppfordring til piratkopiering fjernet, muntlig advarsel gitt, fredrikrb# Endret 25. mars 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 God morgen! Da drar jeg til Voss og skal bli der resten av påsken. Ha det bra alle sammen... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jippi, endelig noen som er våkne. SNØFT! Nå er det snart gått en time, dere! :| Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jippi, endelig noen som er våkne. SNØFT! Nå er det snart gått en time, dere! :| du har god tid, de fleste våkner jo ikke før 10 uansett Lenke til kommentar
imastard Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hadde sovet i litt over ein time då den helvetes konserten starta. Og når eg hadde pakka ned for og fortsette på datan pga konserten aldri slutta, var det siste sang Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Seriøst, SO3 har ikke vært aktiv på over en Time! Good Morning Norway! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Good morning Ser ut til å bli en fin dag her i i Porsgrunn, i motsettnig til det værfaslinga meldte. (de meldte overskya og regn, her er det bare sol og sol) Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Frokost om en time, så mer søvn. Det trengs. Må finne noe mer å kjøpe på den fantastiske butikken jeg ikke husker navn på, men bare noe med D og C, jeg. #oppfordring til piratkopiering fjernet, muntlig advarsel gitt, fredrikrb# Hehe, takk for at du letter jobben min Lenke til kommentar
TSP Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) God morgen . Sov for lenge i dag også, jeg skal da bare sove i 6 timer til vanlig Våkna for en halvtime siden nå har jeg blitt ferdig med leserunden min her på hw.no Nå må jeg dusje, og etterpå skal jeg på besøk til tante. TSP Endret 25. mars 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Altså. Det er digg med påske. Litt iallefall. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hallo og God Morgen! Nettopp hjemme fra gudstjeneste med bestemor, bare 3 igjen nå ( konfirmant ) Lenke til kommentar
Homme Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Ufatelig lite liv her for tiden *tasse ned å lage frokost* Lenke til kommentar
Homme Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Vanligvis på den tiden jeg bruker på å lage frokost har det blitt skrevet nesten 1side her, men hva skjer nå? jo ikke et eneste innlegg! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Jeg kan lage liv, la oss tenne på vikingerskipet, da blir det liv da Men nå skal jeg snart til tante så det får vente. edit: grunnen til at det ikke er liv er jo bl.a at @kd ikke har vist seg ennå Men Tonio er flink til å lage liv og nå leser hun posten! TSP Endret 25. mars 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Go' morgen ja! Skikklig lite som skjer her, men det er jo fortsatt ganske tidlig for noen...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg