diversity Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hvorfor er du ikke her? Moren hennes synes ikke det er noe for henne. Da er din mor lite oppdatert.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hvorfor er du ikke her? Moren hennes synes ikke det er noe for henne. Da er din mor lite oppdatert.. Ikke min mor, moren til Tonio! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg klarer å skape mer kaos på èn kveld enn det folk klarer i løpet av et helt liv... Har virkelig driti meg ut i kveld. *grave seg ned i grop* Har lenge holdt på med to gutter samtidig, fordi jeg ikke har visst hvem av dem jeg hadde mest lyst på; i kveld fant begge to ut at jeg holdt på med dem begge. Jeg er patetisk, dere trenger ikke si det. Just another day I guess.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Skummelt... Fant nettopp ut at hvis jeg kjører 3,58 km. kommer jeg til Hamar... Geografi er ikke min sterkeste side. :!: Hvor bor du? Hønefoss! Står vel i profilen min? Faren min er også slik... De er helt utenfor, er bare jeg og broren min som har bittelitt peiling... De er syke. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Uff da, det var kjipt Thea. Det måtte jo egentlig skje til slutt. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Kommer jo sikkert litt an på hva man/AnAnAs legger i "hodt på med".. Men Så lenge det bare er puling og ikke noe mer, så er det egentlig helt greit. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Kommer jo sikkert litt an på hva man/AnAnAs legger i "hodt på med".. Men Så lenge det bare er puling og ikke noe mer, så er det egentlig helt greit. Selvfølgelig. Men det er kjipt allikevel. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Kommer jo sikkert litt an på hva man/AnAnAs legger i "hodt på med".. Men Så lenge det bare er puling og ikke noe mer, så er det egentlig helt greit. Si det til dem, please.. Mobilen min får sms så det synger nå, og de er ikke koselige Lenke til kommentar
Paull Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Hehe, du får bare si at ingen av de kunne tilfredsstille deg nok alene, så det er vel ikke rart du måtte gå til andre for å få fylt dine behov Hit 'em where it hurts! Evt. om de er skikkelig kjipe og sier stygge ting, bare si at de indirekte har pult hverandre Endret 25. mars 2005 av Paull Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg klarer å skape mer kaos på èn kveld enn det folk klarer i løpet av et helt liv... Har virkelig driti meg ut i kveld. *grave seg ned i grop* Har lenge holdt på med to gutter samtidig, fordi jeg ikke har visst hvem av dem jeg hadde mest lyst på; i kveld fant begge to ut at jeg holdt på med dem begge. Jeg er patetisk, dere trenger ikke si det. Just another day I guess.. Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Mobilen min får sms så det synger nå, og de er ikke koselige bare si ifra når du trenger hjelp...i gonna get them Lenke til kommentar
TSP Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Visste dere at det er 40 forskjellige tråder, som det har vært postet i de siste 24 timer her i søppel? og at det er 60 de siste 3 døgn! Tenk på hva en evt. sammenslåing av annet vil bety da . @kd: quizen din er på midten av side 2, det må du få gjort noe med! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 @kd: quizen din er på midten av side 2, det må du få gjort noe med! Ikke faen. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg klarer å skape mer kaos på èn kveld enn det folk klarer i løpet av et helt liv... Har virkelig driti meg ut i kveld. *grave seg ned i grop* Har lenge holdt på med to gutter samtidig, fordi jeg ikke har visst hvem av dem jeg hadde mest lyst på; i kveld fant begge to ut at jeg holdt på med dem begge. Jeg er patetisk, dere trenger ikke si det. Just another day I guess.. Du err ptetisk. Teit gjort av deg. Jeg var påå en liten lokal bygefest i sta, så jeg får sii som Steffy: I R DRUNK IN THA INTARWEBB!! Godt natta søtnoser Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Thea: Du høster som du sår.......eller whatever. Utrolig kjip for kisene som kanskje var forelsket i deg og som trodde du var forelsket i de. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) *synge med TG-musikken* Foreeeever young, I want to be foreever young. Endret 25. mars 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg