Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg klarer å skape mer kaos på èn kveld enn det folk klarer i løpet av et helt liv... Har virkelig driti meg ut i kveld. *grave seg ned i grop* Har lenge holdt på med to gutter samtidig, fordi jeg ikke har visst hvem av dem jeg hadde mest lyst på; i kveld fant begge to ut at jeg holdt på med dem begge. Jeg er patetisk, dere trenger ikke si det. ;)

 

Just another day I guess..

Lenke til kommentar
Skummelt... Fant nettopp ut at hvis jeg kjører 3,58 km. kommer jeg til Hamar... Geografi er ikke min sterkeste side.

:!:

Hvor bor du?

Hønefoss! :p Står vel i profilen min?

 

Faren min er også slik... De er helt utenfor, er bare jeg og broren min som har bittelitt peiling... De er syke.

Lenke til kommentar

Hehe, du får bare si at ingen av de kunne tilfredsstille deg nok alene, så det er vel ikke rart du måtte gå til andre for å få fylt dine behov :p

Hit 'em where it hurts!

Evt. om de er skikkelig kjipe og sier stygge ting, bare si at de indirekte har pult hverandre ;)

Endret av Paull
Lenke til kommentar
Jeg klarer å skape mer kaos på èn kveld enn det folk klarer i løpet av et helt liv... Har virkelig driti meg ut i kveld. *grave seg ned i grop* Har lenge holdt på med to gutter samtidig, fordi jeg ikke har visst hvem av dem jeg hadde mest lyst på; i kveld fant begge to ut at jeg holdt på med dem begge. Jeg er patetisk, dere trenger ikke si det. ;)

 

Just another day I guess..

IMG_0461.sized.jpg

Lenke til kommentar

Visste dere at det er 40 forskjellige tråder, som det har vært

postet i de siste 24 timer :blink: her i søppel? og at det er 60 de siste 3 døgn!

Tenk på hva en evt. sammenslåing av annet vil bety da :scared: .

 

@kd: quizen din er på midten av side 2, det må du få gjort noe med! :D

Lenke til kommentar
Jeg klarer å skape mer kaos på èn kveld enn det folk klarer i løpet av et helt liv... Har virkelig driti meg ut i kveld. *grave seg ned i grop* Har lenge holdt på med to gutter samtidig, fordi jeg ikke har visst hvem av dem jeg hadde mest lyst på; i kveld fant begge to ut at jeg holdt på med dem begge. Jeg er patetisk, dere trenger ikke si det. ;)

 

Just another day I guess..

Du err ptetisk. Teit gjort av deg. :nei:

 

Jeg var påå en liten lokal bygefest i sta, så jeg får sii som Steffy: I R DRUNK IN THA INTARWEBB!!

 

Godt natta søtnoser

 

:love::love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...