Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Plz stop being jealous ffs!

 

Jeg driter i om dere ikke liker TG-prat, noen gjør det.

 

Btw; jeg har klart å miste brillene i bakken fra et bord mens jeg sov på hotellet, noe som medførte at glasset sprakk, selvfølgelig det venstre, som er foran det fungerende øyet. Andre gang på et halvt år. Det var enda en del penger i dass. Pluss at jeg må gå med det frem til tirsdag, da jeg er hjemme og kan reise til optikeren.

Lenke til kommentar
Plz stop being jealous ffs!

 

Jeg driter i om dere ikke liker TG-prat, noen gjør det.

 

Btw; jeg har klart å miste brillene i bakken fra et bord mens jeg sov på hotellet, noe som medførte at glasset sprakk, selvfølgelig det venstre, som er foran det fungerende øyet. Andre gang på et halvt år. Det var enda en del penger i dass. Pluss at jeg må gå med det frem til tirsdag, da jeg er hjemme og kan reise til optikeren.

Har du ikke forsikring??

Lenke til kommentar
Har du ikke forsikring??

Hva slags forsikring tenker du på?

 

Reiseforsikring, jo, men det gjelder bare ved tyveri, vold og lignende, der forholdet må anmeldes før det utbetales noe.

 

Brilleforsikring, nei, har ikke det, ikke vet jeg hvorfor. Man må kjøpe nye briller før man kan ha forsikring, og vi valgte ikke det sist jeg fikk nye briller. Man kan ikke forsikre glasset når man kjøper.

Lenke til kommentar
Har du ikke forsikring??

Hva slags forsikring tenker du på?

 

Reiseforsikring, jo, men det gjelder bare ved tyveri, vold og lignende, der forholdet må anmeldes før det utbetales noe.

 

Brilleforsikring, nei, har ikke det, ikke vet jeg hvorfor. Man må kjøpe nye briller før man kan ha forsikring, og vi valgte ikke det sist jeg fikk nye briller. Man kan ikke forsikre glasset når man kjøper.

Faktisk, reiseforsikringen kan vel dekke det, spørs jo dog på forsikringen. Sjekk det opp ihvertfall. :)

 

Skjønte ikkke det med brilleforsikring. Mamma har en forsikring på brillene sine som gir en erstatningsbrille innen 24 timer. I hele Europa. Aner ikke hva det koster eller hvor og hvordan, men trodde det var vanlig..

Lenke til kommentar
Men hvor ble det @kd? etter det med Wh1te har han ikke skrevet et kløyva ord :dontgetit:

Han fikk vel satt inn et slag mot kinnet da, og fikk kanskje ett igjen etterpå, tar seg en ufrivillig blund kanskje?

Jeg stakk, for jeg ville unngå å skjelle ut alle og enhver... :p

 

Men nå er jeg altså her igjen.

Har sittet i iallefall tre kvarter å lett etter en fin dame å ha som bakgrunn, men finner ingen som passer godt... Hvis noen finner en fin brunette (i babethreaden eller lignende) som kunne egnet seg på skrivebordet mitt, send meg gjerne en PM! :)

 

Kom heller bort hit :green:

Så faktisk ikke det før nå. Nei, har ikke spesielt lyst til å komme bort til deg nei. :green:

Men men, la oss glemme det som skjedde.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...