Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Jeg har interesse av å lese om TG, ting som skjer der o.l., men ikke om hvilke seter folk sitter på :)

Det var det jeg mente.

Jeg omformulerte det jeg skrev fordi jeg så at det ble feil.

 

@wh1te: Greit det, så lenge du klarer å gi en bedre tilbakemelding enn " Jawol, Der Moderator." neste gang. Selv om du er moderator kan du godt oppføre deg ordentlig...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
@wh1te: Greit det, så lenge du klarer å gi en bedre tilbakemelding enn " Jawol, Der Moderator." neste gang. Selv om du er moderator kan du godt oppføre deg ordentlig...

Har jeg ikke lov å være sarkastisk? Jeg oppfører meg akkurat slik jeg vil, men siden jeg er moderator prøver å holde meg mer i skinnet. Tenk hvis folk som psilocybe skulle fått en sanksjon lignende den du kom med nå for hver gang de var sarkastiske.

Lenke til kommentar
Har jeg ikke lov å være sarkastisk? Jeg oppfører meg akkurat slik jeg vil, men siden jeg er moderator prøver å holde meg mer i skinnet. Tenk hvis folk som psilocybe skulle fått en sanksjon lignende den du kom med nå for hver gang de var sarkastiske.

Har du lyst til å fortsette å diskutere, send meg en PM. Jeg ser liten grunn til å gjøre det, men kan godt hvis du vil.

 

Hva driver folka her med da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Har jeg ikke lov å være sarkastisk? Jeg oppfører meg akkurat slik jeg vil, men siden jeg er moderator prøver å holde meg mer i skinnet. Tenk hvis folk som psilocybe skulle fått en sanksjon lignende den du kom med nå for hver gang de var sarkastiske.

Har du lyst til å fortsette å diskutere, send meg en PM. Jeg ser liten grunn til å gjøre det, men kan godt hvis du vil.

Kom heller bort hit :green:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Kjenner forøvrig at kuttet i kjeften min skaper seg litt. Når jeg smiler, snakker eller kjefter på sidemannen, føler jeg at munnen skal revne. Ganske ubehagelig egentlig.

Lenke til kommentar
Kjeder meg.

Harry Potter er dårlig å trylle.

Så derfor vil du irritere meg? :p

 

Men etter det jeg har skjønt er du 19, er det riktig?

Det er nesten riktig.

 

Ja, det er underholdende. Unner du meg det ikke? :p

Endret av svamp
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...