Dingot0m Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 gledes drepere dere er da Kan du si ord del ing? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Kjeder meg *vurdere å se en film* Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Gidder ikke å reinnstalere IRC, så kan dere heller legge ut IP? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 TG-folka, værsåsnill. Post sånt her. Det stemmer. Alt snakk om TG skal i den posten, ikke her! Jawol, Der Moderator. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) TG-folka, værsåsnill. Post sånt her. Det stemmer. Alt snakk om TG skal i den posten, ikke her! Jawol, Der Moderator. Er det galt av meg å be folk holde TG-snakket i en tråd? Endret 24. mars 2005 av @kd Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Alt blir jo forbudt i SO3 nå jo :| Vi skulle diskutere daglidagse ting, tg går under dette. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Gahh nå glemte jeg selfølgelig påskekrimen.. Er "Rose Red" egentlig noe verdt å se på ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Er det galt av meg å be folk holde TG-snakket i en tråd? Du ber ikke, du beordrer. Brukerene får bestemme selv hva de vil snakke om i SO3. Du kan veilede dem, men de velger selv. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Natrium: Men ikke sånne "Åh, jeg sitter på rad ditt og datt, hvor sitter du?"-poster.. Det er ganske uinteressant for de som ikke er på TG Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Alt blir jo forbudt i SO3 nå jo :|Vi skulle diskutere daglidagse ting, tg går under dette. Er TG en dagligdags ting? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg begynner å bli trøtt. Men jeg har jo vært med på ganske heftige aktiviteter idag, da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Natrium: Men ikke sånne "Åh, jeg sitter på rad ditt og datt, hvor sitter du?"-poster..Det er ganske uinteressant for de som ikke er på TG Det meste som postes i denne tråden vekker ingen interesse hos blant annet meg, i alle fall. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Natrium: Men ikke sånne "Åh, jeg sitter på rad ditt og datt, hvor sitter du?"-poster..Det er ganske uinteressant for de som ikke er på TG da får de komme seg til tg da Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Alt blir jo forbudt i SO3 nå jo :|Vi skulle diskutere daglidagse ting, tg går under dette. Er TG en dagligdags ting? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Alt blir jo forbudt i SO3 nå jo :|Vi skulle diskutere daglidagse ting, tg går under dette. Er TG en dagligdags ting? Så hvis noen har bursdag, så må de holde kjeft om det i SO3, fordi det ikke er daglidags? Du tok poenget håper jeg. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Det meste som postes i denne tråden vekker ingen interesse hos blant annet meg, i alle fall. Poenget er jo at brukere som ikke er på TG vil ha null interesse av å lese småprat rundt TG... Dermed er det best å ta det i en egen tråd. Hvis det som postes her ikke vekker interesse hos deg, så ikke les det da vel. Endret 24. mars 2005 av @kd Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Så lenge det er en egen tråd for "Tg-chatt" så burdte det da ikke være så vansklig å bruke den? *tasse ned å hente cola* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Det meste som postes i denne tråden vekker ingen interesse hos blant annet meg, i alle fall. Poenget er jo at brukere som ikke er på TG vil ha null interesse av å lese om TG... Dermed er det best å ta det i en egen tråd. Hvis det som postes her ikke vekker interesse hos deg, så ikke les det da vel. Brukere som ikke er på TG har null interesse av å lese om det? Jaja... Uansett så var poenget at du kan be penere neste gang. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Det meste som postes i denne tråden vekker ingen interesse hos blant annet meg, i alle fall. Poenget er jo at brukere som ikke er på TG vil ha null interesse av å lese om TG... Dermed er det best å ta det i en egen tråd. Hvis det som postes her ikke vekker interesse hos deg, så ikke les det da vel. Brukere som ikke er på TG har null interesse av å lese om det? Jaja... Uansett så var poenget at du kan be penere neste gang. Jeg har interesse av å lese om TG, ting som skjer der o.l., men ikke om hvilke seter folk sitter på Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Da kan man jo tar alt det uinteresange på tg chatten (som feks. hvor folk sitter) og når det har skjedd noe spessielt kan man jo nevne det her Men da har man spørsmålet; hva er interesangt og hva er ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg