TSP Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Nå så jeg nettopp årets første flue her inne i huset! og tidligere idag så jeg maur på alle kanter. @kd og Tonio kom å hjelp meg! Lite å finne på nå, Tonio er borte og @kd spiller CS:S noen som kan underholde meg? TSP Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Nå så jeg nettopp årets første flue her inne i huset!og tidligere idag så jeg maur på alle kanter. @kd og Tonio kom å hjelp meg! Lite å finne på nå, Tonio er borte og @kd spiller CS:S noen som kan underholde meg? TSP Jeg hadde også årets første flue her i dag omg!!! hva skal vi gjøre? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Ta fram sverd og pil og bue ! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hvem faen bryr seg om anntall innlegg? Uanset. Spis så mye du vil for 95 kroner, må jeg virkelig si gjodre godt spis så mye du vil for 80 gjør enda bedre Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Gjesp. Har brukt hele dagen på å male det nye piercingrommet mitt. Temmelig knot når det er tre meter under taket, og ingen stiger. Men, med maskeringstape og et kosteskaft gikk det unna. Og en malekost, da. De kaller meg bare Angus MacJørgen. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Lite å finne på nå, Tonio er borte og @kd spiller CS:S noen som kan underholde meg? TSP Jeg kan! I'm here. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Gjesp. Har brukt hele dagen på å male det nye piercingrommet mitt. Temmelig knot når det er tre meter under taket, og ingen stiger. Men, med maskeringstape og et kosteskaft gikk det unna. Og en malekost, da. De kaller meg bare Angus MacJørgen. Har du husket å ta "før" bilder av lokalet da? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Steffy, sitter du på plassen din nå? Gidder ikke sjekke EDIT: Faen, sorry. Denne skulle i TG05 Chat-tråden. Endret 24. mars 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Da skal jeg til madammen. So long folks Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 nei, dette ser ut til å bli en kjedelig kveld hjemme :S Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Har du husket å ta "før" bilder av lokalet da? Såklart. Gammelt. Nytt+litt gammelt Tenkte jeg skulle ha det veldig rent og pent. Lyse vegger, svarte dører, lister, vinduskarmer, hyller og bilderammer. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 nei, dette ser ut til å bli en kjedelig kveld hjemme hvor jeg lengter etter TG Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 nei, dette ser ut til å bli en kjedelig kveld hjemme hvor jeg lengter etter TG http://www.goseweb.com/jorgen/The%20Gathering%20-%20mini *host* Skjekk linken en gang til om to min.. Slenger opp noen bilder til. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Tonio, sa du at det var stille her? To the rescue ...om en stund. Folka har ikke reist enda. Skal poste bilde av hotellmaten :sleve: Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) nei, dette ser ut til å bli en kjedelig kveld hjemme hvor jeg lengter etter TG http://www.goseweb.com/jorgen/The%20Gathering%20-%20mini *host* Skjekk linken en gang til om to min.. Slenger opp noen bilder til. nå har du fått 16 kom forresten på hvordan vanilla coke smaker *tenke på hvordan vanilla coke smaker * Endret 24. mars 2005 av TrulZern Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg kan gjerne lage litt liv! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Nå så jeg nettopp årets første flue her inne i huset! Jeg hadde også årets første flue her i dag omg!!! hva skal vi gjøre? Jeg også! Den skulle absolutt sette seg på "Old magic" så jeg lukka boka... Du må vise bedre at du kødder, er ikke så lett å se når du ikke sier det, men skriver det. Whatever! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 nei, dette ser ut til å bli en kjedelig kveld hjemme hvor jeg lengter etter TG http://www.goseweb.com/jorgen/The%20Gathering%20-%20mini *host* Skjekk linken en gang til om to min.. Slenger opp noen bilder til. nå har du fått 16 kom forresten på hvordan vanilla coke smaker *tenke på hvordan vanilla coke smaker * F5, F5! Noen blury bilder, men pytt pytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg