flodhest Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Da har jeg vært og trent styrke. Det var digg. Har en digg følelse nå. Tror ikke det går noe bra på TV i kveld :/ å trene styrke er digg, har akkurat kommet fra spinning nå jeg, er fæen meg mange digge jenter der Er viktig å trene kondis hvis du skal trene styrke, da orker du mer. Pleier å trene mandag, onsdag, og fredag. En dag kondis og to dager styrke. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 er en vanesak... skal ikke bli drita, bare nyte pilsen med kamerater og snakke om det som har skjedd på søppel @ HW Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 /me har alvorlig lyst på en dame. Er lei av å være alene. Man kan ha veldig mange venner men likevel føle seg ræva ensom. :grine: Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg kan hete Bjørg for en kveld om du vil , neida.. men er kjekkt med dame. Bare ikke finn ei som er kun etter VISA kortet... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 apropos drekking, skal på halloween fest til helga, men aner ikke hva jeg skal kle meg ut som da...tror jeg bare slenger på meg en fet maske jeg har liggende her. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Er ikke Creaturet i live da? Jeg har vært så heldig og møtt Creaturet jeg *savne den tiden* åhhh.. Det var en god tid.. *savne enda mer* Vel, jeg tenkte kanskje mere face2face da Jeg vet ikke helt om jeg har sagt det her men jeg har sluttet på skolen. Fikk et aldri så lite ultimatum fra lærerene om at de måtte ha 100% deltagelse i fagene hvis jeg i det hele tatt skulle ha en sjangs å forsette på skola. Så, jeg tok til fornuft (mener i allefall jeg) og innså at jeg aldri i verden kom til å være 100% i alle timene fram til neste semester, så jeg tok heller min avskjed. Var ikke spessielt populært blandt gammlingene selvsagt. "Det er da ditt valg" Som om det skulle gjøre saken noe lettere...Takk for den støtten! Men hva annet kan jeg gjøre? Kaste bort 1 år til på 2. året og bare gå på skolen og ikke levere inn en drit og bare sitte å vente på at klokka skal ringe eller at en eller annen kommer med bil så jeg kan komme meg bort fra skola? Nei, da er det bedre å ta til fornuft og innse at jeg heller burde finne på noe annet å gjøre i hverdagen i stede for å gå å drive dank. Så...nå er det ut på jobbmarkede på Sortland og begynne å spørre om jobb. Jeg håper bare for min del at jeg får noe jeg kan gjøre, for å gå hjemme å gjøre ingenting er ikke noe alternativ. Da vil jeg gå helt under og få noe mentalt galt i hjernen min, det er jeg sikker på. Jeg merker det fort at humøret mitt stiger hvis jeg faktisk har noe å gjøre i løpet av dagen en hvis jeg bare blir sittende å drive dank forran pc'en eller andre underholdnings system. Jeg blir bare småpsykotisk eller hva fan man skal kalle det for...ikke bra mentalt sett i allefall Så...Kryss fingrene folkens, for jeg trenger jobb! Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Å gå hjemme for lenge uten noe å gjøre er ikke bra! Var en periode på 2-3 måneder da jeg verken hadde jobb eller gikk på skole. Holdt på å gå på veggen til slutt!!! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 apropos drekking, skal på halloween fest til helga, men aner ikke hva jeg skal kle meg ut som da...tror jeg bare slenger på meg en fet maske jeg har liggende her. En blodstripe fra munnviken er en kjekk nødløsning.. du kan være en "død mann". Ser sikkert 50 "døde menn/kvinner" på de årlige halloween-arrangementene i Bergen. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg kan hete Bjørg for en kveld om du vil , neida.. men er kjekkt med dame. Bare ikke finn ei som er kun etter VISA kortet... Har ikke noe VISA kort. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hei jenter! Jeg har ryddet rommet mitt! (alene) Si gratulerer bjaa så er du med i gjengen! http://www.bjaaland.net/hw.no/nerdeplass2.jpg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hei jenter! Jeg har ryddet rommet mitt! (alene) Si gratulerer bjaa så er du med i gjengen! http://www.bjaaland.net/hw.no/nerdeplass2.jpg Og jiff er kjekt å ha Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg kan hete Bjørg for en kveld om du vil , neida.. men er kjekkt med dame. Bare ikke finn ei som er kun etter VISA kortet... Har ikke noe VISA kort. Da har du ikke noe å tape Finne ei bikkje glad jente og fres på Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 apropos drekking, skal på halloween fest til helga, men aner ikke hva jeg skal kle meg ut som da...tror jeg bare slenger på meg en fet maske jeg har liggende her. En blodstripe fra munnviken er en kjekk nødløsning.. du kan være en "død mann". Ser sikkert 50 "døde menn/kvinner" på de årlige halloween-arrangementene i Bergen. Hehe, yeah, det var en god ide. Slenge på litt liksminke å mekke litt blod i munnviken. Tenkte opprinnelig at jeg skulle kle meg gotisk, men de fleste på den festen jeg skal på er gotiske til vanlig så den ideen slo jeg raskt fra meg. Men å være "død" er jo en genial enkel løsning da. :-) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 /me trenger også ett kostyme... *tenke*... velvel.. må få kjøpt piwls også i morgen da.. *stress* Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 /me trenger også ett kostyme... *tenke*... velvel.. må få kjøpt piwls også i morgen da.. *stress* Joda, å få kjøpt øl er ikke pes når man har kamerater med eldre søsken. : Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 /me trenger også ett kostyme... *tenke*... velvel.. må få kjøpt piwls også i morgen da.. *stress* Finn deg en kamerat og kle dere ut som en hest Inni hesten har dere en kasse øl og så kan dere skåle og sjangle rundt Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Haha, du snakker av erfaring eller? : Lenke til kommentar
zed Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Haha, med skateboard under, det hadde vært sa fett. Ser det for meg *lol* Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Haha, du snakker av erfaring eller? : Nope, men vi har snakket mye om det.... Eller får å værra mer grotesk så kan man kle seg ut som en døende panda med utlagt tarm : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg