Fredrik Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Det har sett ut som at du har hatt nett i hele dag. Har bare sett deg klistra foran skjermen iaff Hrmf. Eneste gangene jeg har sittet her har vel vært når jeg har halvsovet eller har hørt litt musikk\pratet med Sub-Lock. Har sittet endel ved Dingot0m, atticus og zed` ellers. Hei, forresten. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Aner jeg et splittet par Men søren jeg er jo også i det paret *Sinna på en av de eller begge* Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Aner jeg et splittet par Men søren jeg er jo også i det paret *Sinna på en av de eller begge* ? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 *Hviske til @kd: Han har fått i seg kongevann. Ikke hør på han på ei lita stund.* Har funnet ut at jeg har samma etternavn som en annen på forumet! Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Har funnet ut at jeg har samma etternavn som en annen på forumet! Det er vel tilfeldigvis ikke "Uffert" Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Det er bare navnet jeg bruker på nettet... Tatt fra kjerringa vi hører om i den femte boka. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Det er bare navnet jeg bruker på nettet... Tatt fra kjerringa vi hører om i den femte boka. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 for jeg skal ikke sove nå nei Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Da køyer jeg folkens. Natta... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Kjedlige folk, det er jo ikke sent enda! Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Kjedlige folk, det er jo ikke sent enda! Nei, men jeg er trøtt... Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Kjedlige folk, det er jo ikke sent enda! Du vet, de må først se på barne-tv, deretter drikke melken sin også sove tidlig Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 *Hviske til @kd: Han har fått i seg kongevann. Ikke hør på han på ei lita stund.* Kongevann Missforsto litt jeg da... Følt så tidlig folk legger seg da! *BLAM, BLAM, BLAM* *Få med seg @kd og Tonio også* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Tulla bare med kongevann! Er trøtt selv, så noe burde gjøres ja. Tror mamma eller pappa kommer og dytter meg vekk snart da... Dumme foreldre. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 *Sette proppen i de som sier blam* Nå er det sent. Jeg skal legge meg nå. TheWiz fikk en uke, ja. TSP: Ach, hvordan kunne jeg glemme tissesnakket. Beklager at jeg ikke nevnte deg, men ga du på noe tidspunkt uttrykk for savn? Jeg skal på hotell og fråtse i mat i morgen, tradisjon, er vel 12-13 året nå Så jeg skal ikke inn her. Vær greie og ikke skriv massevis av sider i SO3 da. @kd, styr deg Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 1 bruker(e) leser dette emnet (0 gjester og 0 anonyme brukere)1 medlemmer: ramma_2pac På tide å legge seg ser jeg Klokken er også 03.00 Men da drar jeg, natta folkz Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Beklager at jeg ikke nevnte deg, men ga du på noe tidspunkt uttrykk for savn? Han siterte seg selv tidligere... @kd og TSP kommer sikkert til å poste kjempemye her de! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg er så sinnsykt våken, this is life eller kanskje ikke? Tror jeg må køye. Har vært en slitsom dag (i går), med nesten ingen data, bortsett fra de 4 siste timene jeg har vært her og på MSN inne nå TSP Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg tar senga nå... Skal opp ni i dag... Ikke nok med at jeg skal møte hu fra Trondheim, kusina mi med unger og den ene onkelen min fra Bergen er her! Så jeg må vel passe på trolla... Jaja, moro med bergensk-dialekt... *Ikke forstå* Natta folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg