svamp Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Nett på TG! Nå har du noen sider å ta igjen Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Nett på TG! Det tok sin tid ja... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Nett på TG! Nå har du noen sider å ta igjen Det gidder jeg faen meg ikke å lese gjennom. Give me a summary? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Det har ikke skjedd noe, tror jeg! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Det gidder jeg faen meg ikke å lese gjennom. Give me a summary? 2 stk har startet winamp-radio, minst 2 sider med CS-snakk, Tonio savner deg, B|real har gitt en ukes ban til en person, diskusjon om klinemusikk, Eline har fått melding av Kaiern, mattepugging, sykdomshyppighet. edit: Tonio: Endret 24. mars 2005 av svamp Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Det gidder jeg faen meg ikke å lese gjennom. Give me a summary? 2 stk har startet winamp-radio, minst 2 sider med CS-snakk, Tonio savner deg, B|real har gitt en ukes ban til en person, diskusjon om klinemusikk, Eline har fått melding av Kaiern, mattepugging, sykdomshyppighet. Altså, jeg har ikke gått glipp av stort. Skinkeelskeren er her og redder dagen! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) B|Real ga ikke en ukes ban til noen men han truet. Fordi det var en som reklamerte litt for mye tror jeg var forresten noe "tisse-i-snøen-snakk" også... Og hva mener du med ikke si at jeg har savnet han Endret 24. mars 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 B|Real ga ikke en ukes ban til noen men han truet.Fordi det var en som reklamerte litt for mye tror jeg Han spurte om noe CS-greier, og sa først at hvis han fortsatte ble det perm. Litt senere fikk han en uke fri. Har jeg rett eller har jeg rett? (Seriøst, er det riktig?) Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 B|Real ga ikke en ukes ban til noen men han truet.Fordi det var en som reklamerte litt for mye tror jeg var forresten noe "tisse-i-snøen-snakk" også... Og hva mener du med ikke si at jeg har savnet han Savnet deg og. Ble personen navngitt? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 I morgen skal jeg møte ei fra Trondheim! Tonio hva er det du ikke har fortalt meg og @kd nå ? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Ble personen navngitt? Du kan jo se selv på side 4391. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 @kd: TheWiz fikk ei uke. TSP: Sorry for at jeg møter HP-gale folk! :!: Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Neimen i helvete Tonio! For en avatar! Du kanke ha en sånn avatar vet du... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Neimen i helvete Tonio! For en avatar! Du kanke ha en sånn avatar vet du... Hold kjeft, jævla nisse! *Rappotere* Hvorfor kan jeg ikke ha den? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Neimen i helvete Tonio! For en avatar! Du kanke ha en sånn avatar vet du... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hvorfor kan jeg ikke ha den? Fordi den strider mot uskrevne etiske lover vel.. HP... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Ser ut som slipknot_fan fikk det siste ordet, den natta.... @kd og Tonio var selvfølgelig ikke happy for at jeg sto opp nå så tidlig, men jeg lot dem være litt alene. Selv om han er bifil vil da ikke det si at jeg er det til den som sa det Måtte ha beviser Forresten så har enden hatt en rolig dag på jobben med kun en lærling og han demonterte bl.a en PC Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hvorfor kan jeg ikke ha den? Fordi den strider mot uskrevne etiske lover vel.. HP... Jeg vet at du digger HP, du hører vel på "the knight bus" akkurat nå og alt! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Ingen @kd, eller fredrik.. Da blir det ikke liv Nå er jeg her, så ikke fortvil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg