Gjest mafister Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) Å nei, Å nei! Fått julemeldinger av en jeg ikke har peil på hvem er, og det blir flaut å sende melding tilbake og spørre hvem han/hun er. Det ville blitt for dumt. Så får bare late som jeg kjenner han/hun og ønske god jul tilbake Uansett, vi skal dra snart. Har på meg svart-hvit halterneck topp med bar rygg, dressbukse og dressjakke over.. Ble ikke noe kjole eller skjørt på meg, blåmerker OVERALT (nesten da). La meg rundt 3 i går, ikke bra når jeg måtte opp 9 for å se på dritt på tv med lillebror. Vel, ha en god jul, da, håper for Guds skyld denne blir bedre enn den forrige. Skal holde meg så langt unna mine nærmeste som mulig, og klenge på tanta mi! EDIT: Gikk på nummersøk nå.. Fant ut hvem det var Endret 24. desember 2003 av Candyfloss Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Hehe dritt tv ja. Er det bare meg eller suger tv'n idag. Var ikke så ræva forrige jul. Huff kjedelig. Har ingen filmer vi ikke har sett. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Hmm, kjeder meg igrunn nå jeg! Stikker bort på Rema1000 og kjøper meg litt 1337 Coke for pengene jeg fikk istad BTW, er 8 mile no bra? Kjøpte den igår Lenke til kommentar
zed Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Hmm, kjeder meg igrunn nå jeg! Stikker bort på Rema1000 og kjøper meg litt 1337 Coke for pengene jeg fikk istad BTW, er 8 mile no bra? Kjøpte den igår 8 mile er sånn der sånn der. Bra hvis du liker hiphop og gansta-yo-yo Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Hmm, kjeder meg igrunn nå jeg! Stikker bort på Rema1000 og kjøper meg litt 1337 Coke for pengene jeg fikk istad BTW, er 8 mile no bra? Kjøpte den igår LOL! bjaa?!? Du kjøpte 8mile og du hater hiphop? Jaja eg skal i butikken senere og kjøpe ACDC på dvd og kose meg. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 ... og jeg skal kjøpe pils Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Snowdog: Jeg kjøpte den for å ha noe å se på... Så den på Statoil, så jeg måtte bare ha noe å kjede meg til... Så det var en Oscar der, så den burde være bra tenkte jeg..men jeg tenkte feil, å så var Oscar for beste sang elns... *skuffet* men har ikke sett den enda da Lenke til kommentar
sparks Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Så fikk jeg enda mere premier på Itpro! Har nå vunnet 2 musematter, dvd program og sånn "slutt å røyk dagbok" for pc ^^ Lenke til kommentar
sparks Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Snowdog: Jeg kjøpte den for å ha noe å se på... Så den på Statoil, så jeg måtte bare ha noe å kjede meg til... Så det var en Oscar der, så den burde være bra tenkte jeg..men jeg tenkte feil, å så var Oscar for beste sang elns... *skuffet* men har ikke sett den enda da Den har fete battles Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 For meg er 9mile konge film. Men for bjaa....vet ikke. Anyways nå er eg skikkelig grumpy. Arrgh. Skulle hente meg noe skiver men det var for pokker ikke brød i huset. Ingenting å spise med mindre det er søtt. Vil ikke ha kaker osv.... vil ha salt. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Btw, snøhund, jeg HATER ikke HipHop Ikke min yndlings sjanger akkuratt, men jeg hater de ikke! Forresten, ACDC er gode til å spinne rundt i "hiphop" style på gulvet de og, mens de synger/spiller Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Hehehe Arggh er forsatt forbanna fordi det ikke finne noe digg og saltsmakende her i huset før det er middag. WTF? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 God jul til deg og ditt folk. Håper dere får ei riktig god jul. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Er det rart att vi alle er så glad i JoachimR? btw: God jul alle sammen! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Surprise... jeg sitter på verre screens en det der, men de poster jeg ikke i frykt for the mods... Jaja, God Jul alle sammen, og da mener jeg god jul i ekte juleånd, ikke så fubar kjøpefestjul, men sånn "være med folk man er glad i-jul" Kos deg da Thea, håper det går bra i år Btw: hvor kommer blåmerkene fra? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 aiai. Mamma er syyykt stressa idag. Herregud. Holder meg unna i frykt for å nyse feil og få huden full. Hun klikker for den minste ting. Grr Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Julen har ikke vært spess koselig hittil. Min mor går også meg på nervene. Dritt på tv og nå kom ungene som sikkert skal se på dritt barnefilmer. Arggh Btw kem i huleste er så dum at de legger JoachimR i sin msn liste? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) Det er noe av det smarteste mennesker kan gjøre. EDIT: Uff, nå beveget jeg meg inn i SO3... Det hadde jeg ikke tenkt... Endret 24. desember 2003 av JoachimR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg