janfredrik Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Noen som vil gi bort en steamkonto? Til gjengjeld skal jeg egenhendig, i morgen den dag, tisse navnet ditt i snøen 2 sec, så skal jeg registrere en for deg. PM hvordan Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Takk, o Prodegy_, måtte du havne i himmelen sammen med Kjell Magne Kan godt tisse navnet ditt i snøen alikevell..? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Takk, o Prodegy_, måtte du havne i himmelen sammen med Kjell Magne Kan godt tisse navnet ditt i snøen alikevell..? Ta bilde etterpå! Etter å ha sittet omtrent pal her i hele dag, nærmer jeg meg nå slutten på matteinnleveringa. Ikke fått til alt, men: 1 oppgave igjen Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Takk, o Prodegy_, måtte du havne i himmelen sammen med Kjell Magne Kan godt tisse navnet ditt i snøen alikevell..? Sammen med Kjell Magne? Hvis du vil tisse navnet mitt i snøen, så bare gjør det. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Skal tisse navnet ditt jeg Ta bilde og greier.. Lykke til med den siste Svamp Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 For dere som vil spille cs i kveld/natt så kan dere joine #sn0mix.no @ Quakenet! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Damn, nå er det bare ÅTTE stykker på MSN! @kd har ikke vært på i hele dag (TG-tøsen) mens TSP fortsatt skal være borte i en, to timer! Eneste jeg prater med er ØB. Og det eneste dere gjør her på forumet er å snakke om tissing i snøen... For en dag. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Skal tisse navnet ditt jeg Ta bilde og greier.. Lykke til med den siste Svamp Ja, gjør det og husk å ta bilde. Og hvis du ikke gidder å gå inn i profilen min å sjekke, så er navnet mitt Fredrik. Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 For dere som vil spille cs i kveld/natt så kan dere joine #sn0mix.no @ Quakenet! jeg kommer Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 For dere som vil spille cs i kveld/natt så kan dere joine #sn0mix.no @ Quakenet! jeg kommer Me too Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 TheWiz: ser jeg flere poster som der der så skal jeg love deg at du får deg en LANG og god ferie. Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 TheWiz: ser jeg flere poster som der der så skal jeg love deg at du får deg en LANG og god ferie. hehe :!: Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 TheWiz: ser jeg flere poster som der der så skal jeg love deg at du får deg en LANG og god ferie. Ok, skal slutte nå. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) *Ombestemme meg å gi 1 ukes ban* Edit: Sjangseløst oppførsel. Endret 23. mars 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Det var det for idag fra topp skien. Vi sees forhåpentligvis igjen i morgen, til samme tidspunkt fra 2000 til 2120. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Apropo radio! Den beste radiokanalen jeg noen gang har hørt var på Værøy! Det var en god pause mellom sangene, antageligvis fordi de måtte bytte plate eller noe slikt. Satt og små lo for meg selv når jeg hørte på den Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Satt og små lo for meg selv når jeg hørte på den Hvorfor det? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Satt og små lo for meg selv når jeg hørte på den Hvorfor det? Den var bare artig..! Var massevis av gamle, gamle sanger og de pausene var ubeskrivelig morsomme... (Hvis noen lurer så kjedet jeg meg i hjel når jeg var på Værøy i ferien, det var nok derfor jeg fant denne radiokanalen så morsom ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg