Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Skal dere krangle om hvem som var først på HW-rekka også nå? Nei, men da sitter vi på to forskjellige rekker. Det skulle jo være flere rekker. Jeg har jo postet bilde av en tom HW-rekke. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Skal dere krangle om hvem som var først på HW-rekka også nå? Nei, men da sitter vi på to forskjellige rekker. Det skulle jo være flere rekker. Jeg har jo postet bilde av en tom HW-rekke. Okay, da så... Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Ååååå Jeg digger det her.. Min første tur til tg. Digg når jeg busta en fyr som prøvde å bøffe pcen min. Jeg går mot pcen som jeg satt fra meg før jeg gikk i innsjekkings-køen, å det står jævelen å griper tar i pcen min. "Hei ditt j*vla #¤"(/&!% slipp den pcen eller dø!" Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Kaiern er glad han ikke er på TG. *dusje* Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 @kd.. Hvordan i all verden klarer du å poste 238 innlegg på en dag?!? Mener å huske at han er/var hos faren sin, og der er/var det ikke stort annet å gjøre. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 @kd.. Hvordan i all verden klarer du å poste 238 innlegg på en dag?!? Mener å huske at han er/var hos faren sin, og der er/var det ikke stort annet å gjøre. Hehe, okey Er iallefall mange innlegg på en dag. Tenk vis postcounten hadde talt i Off topic kategorien og da :!: Lenke til kommentar
Homme Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 God morgen hmm begynner å angre litt på at jeg ikke gadd på tg i år :S hvor mye koster "besøkskort" foresten? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Koster 200 for å være her en dag, også er det 450 kroner i depositum. Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Bah, jobber halv dag idag. Lite motiverende å dra seg opp av senga for å sitte 3,5 timer på jobb å gjøre ingenting. Telefonen har ikke engang ringt, og det er bare meg og en lærling her *pushe rundt* Kjedet meg så fælt at jeg demonterte en laptop og skrudde den sammen igjen bare for å se om den fortsatt virket... Hadde en skrue til overs, som vanlig, men ellers ay-ok Skal kjøre dama til Gardermoen idag - hvis jeg kjeder meg så kan det hende jeg stikker innom TG ikveld og hilser på Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Noen som har fått reklame fra ICA i posten idag? Hører rykter om at d selger en Ipaq med GPS. Lurer på hvilken modell, og om det er ekstern- eller CF-GPS. edit; fredde: pell deg på MSN - tror du ikke jeg ser deg luske rundt i trådene her? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 "Hei ditt j*vla #¤"(/&!% slipp den pcen eller dø!" Haha....hva er det for no og si... :!: *kose deg med driv3r* Lenke til kommentar
scoot Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Er det bare jeg som ler like godt vær gang jeg ser den avataren til haddis? :!: Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Kan melde at brunkremen fungerer som den skal ! God påske! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Er det bare jeg som ler like godt vær gang jeg ser den avataren til haddis? :!: Paintskillz Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Kan melde at brunkremen fungerer som den skal ! God påske! Bruker du brunkrem, gutt? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Er det bare jeg som ler like godt vær gang jeg ser den avataren til haddis? :!: Paintskillz Heheh, den er konge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg