SnowDOG_ Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Poing taken... God jul Bjaa! *kose på* Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 I dag er det julaften! God Jul folkens Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 I dag er det julaften! God Jul folkens God jula ja. *kose på deg også* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 I dag er det julaften! God Jul folkens Kose flodhest Lenke til kommentar
allyse Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Foreldra har angra og det ser ut som ting løser seg. Mista lille juleaften, med kanskje jeg får juleaften alikevel Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Foreldra har angra og det ser ut som ting løser seg. Mista lille juleaften, med kanskje jeg får juleaften alikevel Lenke til kommentar
RIP Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Dessuten finnes det ikke et eneste slumområde i Norge (kanskje med unntak av plata) EDIT: nei jokke, jeg vil ikke at du skal kommentere den der... ta deg en tur på slettheie i kr.sand du... forresten så må jeg jo ønske allesammen en hjertelig god jul! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 *koose på Snøhunden, HalTan, og alle andre som vil ha* Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Foreldra har angra og det ser ut som ting løser seg. Mista lille juleaften, med kanskje jeg får juleaften alikevel kjempeflott å høre! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Heisann folk! God jul igjen Fikk ikke sove nå, så jeg satt meg på pcen (iMacen altså) og slapper av... FAnt ut at mora mi har hengt ut en julestrømpe til meg da, kult bra det ordnet seg da Allyse Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Nå har en kompis ligget her, bare strøket meg på ryggen siden jeg frøs. Gutter som bare kan være seg selv er veldig flotte Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Nå har en kompis ligget her, bare strøket meg på ryggen siden jeg frøs. Gutter som bare kan være seg selv er veldig flotte Høres ut som et sleipt triks Neeeida Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Nå har en kompis ligget her, bare strøket meg på ryggen siden jeg frøs. Gutter som bare kan være seg selv er veldig flotte Høres ut som et sleipt triks Neeeida Alle er ikke som deg, tøffen. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) Nå har en kompis ligget her, bare strøket meg på ryggen siden jeg frøs. Gutter som bare kan være seg selv er veldig flotte Høres ut som et sleipt triks Neeeida Alle er ikke som deg, tøffen. Aller er ikke like stilige, sjarmerende, søte og deilige som meg? ALLE kan ikke få guds GODE gaver, vettø EDIT: .. og herlige, fantastiske, geniale, smarte, intelligente, intelektuelle, begavede og sist men ikke minst følsomme... Endret 24. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
sparks Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Nei.. du er nå noe for deg selv haltan :=) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Nei.. du er nå noe for deg selv haltan :=) Nå er jeg lei av å skryte av meg selv her Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) Natta da legger jeg meg. Dere får en kjempe fin julaften alle sammen her da Syns ikke du skryter jeg HalTan Endret 24. desember 2003 av nikkor Lenke til kommentar
zed Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 <-------------ANIME!----------------> Ok, hoooow cutteee! *hiaaa* *ninjasparke nikkor* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) It's animedude! :O Hmms.. spiser noen sånne ching-chong karameller som kom i en fin pose fra nokia, som brodern fikk på jobben. De er steinharde og smaker crap menmen, gratis da... Endret 24. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg