Arne_F Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Aha.... I see.... Hadde likevel aldri trodd jeg skulle høre noe slikt fra en gutt... Har vært borti en gutt som ahr barbert leggene sine hjemme hos meg, men ikke noen som har smurt seg inn med brunkrem.. Tror nok jeg heller ville ha brukt brunkrem enn å barbere leggene! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Nytt hw par på vei? Jeg, TSP og @kd= Et par=to. *Telle de som ble ramset opp* Det er tre, så ikke noe par nei! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Brunkrem og gutter hører ikke sammen! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Natta folkens!TG i morra. JoachimR, jeg er ikke det minste overrasket... GL HF @ The (Geek) Gathering! I will be missing you m8! *snufs* lol. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hallais alle sammen, da har jeg en prøveperiode på en ny avatar igjen Sleng inn hva dere syns i avatartråden. (Avataren er funnet/laget av Am3k). @kd: Er du ikke homofil/bifil Hvorfor har du et forhold til meg og Tonio da? TSP Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Aha.... I see.... Hadde likevel aldri trodd jeg skulle høre noe slikt fra en gutt... Har vært borti en gutt som ahr barbert leggene sine hjemme hos meg, men ikke noen som har smurt seg inn med brunkrem.. Tror nok jeg heller ville ha brukt brunkrem enn å barbere leggene! Ikke si det Rart hva alkohol kan få deg til å gjøre (når du blir gammel nok til å drikke selvsagt) Lenke til kommentar
robB Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Jeg bare visste det! --->Trykk<--- @kd, roe ned postingen kanskje? Jaja, får vel legge meg siden jeg er trøtt. God natt! Endret 22. mars 2005 av robB Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Nytt hw par på vei? Jeg, TSP og @kd= Et par=to. *Telle de som ble ramset opp* Det er tre, så ikke noe par nei! Threesome? Nå er sengen nest for meg. Natta. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 @kd: Er du ikke homofil/bifil Hvorfor har du et forhold til meg og Tonio da? Litt bifil. :!: NATTA. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Brunkrem og gutter hører ikke sammen! Neinei. Det er jo sant, men jeg ville heller ha brukt brunkrem framfor å barbere leggene. @ TSP (ikke mod): hvis @kd er bifil, pga. det forholdet så er nok du også det. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg bare visste det! --->Trykk<--- Overrasket? :!: Nei nå er det faen meg nok posting her på forumet for i dag. *tvinge meg selv i seng* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Aha.... I see.... Hadde alikevel aldri trodd jeg skulle høre noe slikt fra en gutt... Har vært borti en gutt som har barbert leggene sine hjemme hos meg, men ikke noen som har smurt seg inn med brunkrem.. Edit: Skriveleif Men hva er det du egentlig gjør med kaiern vår??? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Neeei, ikke gå @kd.. Jeg må ha litt søvn før TG. Å nei... Jeg poste IGJEN. Jeg har problemer med selvdisiplin... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Brunkrem og gutter hører ikke sammen! Brunkrem og JoachimR hører sammen Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg er på topp 10posterne jo Men nå må jeg snart køye *følge etter @kd og vente på Tonio * Skal hjelpe mamma på jobb i morra, skal steke vafler! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Legger meg jeg også! :sleepy: Kommer ikke tilbake på hw. forumet før torsdags kveld/fredags morgen. Jippi! Jeg har tittelen den andre beste posteren i løpet av 22. mars 2005. Jeg er en blanding av stolt og beæret og ikke begjæret hanne:). Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 @kd: Er du ikke homofil/bifil Hvorfor har du et forhold til meg og Tonio da? Litt bifil. :!: NATTA. Natta igjen pus! Bra du er litt bifil da.. :!: Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Aha.... I see.... Hadde alikevel aldri trodd jeg skulle høre noe slikt fra en gutt... Har vært borti en gutt som har barbert leggene sine hjemme hos meg, men ikke noen som har smurt seg inn med brunkrem.. Edit: Skriveleif Men hva er det du egentlig gjør med kaiern vår??? Hahahaha Det var ikke meg i hvert fall Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Men nå må jeg snart køye *følge etter @kd og vente på Tonio * Du må nok vente lenge da! Med mindre mamma kommer og dytter meg vekk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg