Ueland Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 *The mad-bad deletion virus removed sms`ish posts from this thread* Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Neinei! Han skal finne seg en jente som jobber på en Rema butikk han! Nytt hw par på vei? Ey! Hvem har sagt det? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 v1 zk4l PWn3 A|_|_3 n00wbz! Hehe, blir fun Men! Slutt med det 1337-wannabe-kul spåket ditt a! Kanskje jeg skal skrive sånn: Ananı sikem, piç kurusu det var ment som en kødd da Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Alle SÖ3 "medlemer": Sizleri Seviyorum Edit: Nå får dere gjette hva som står der da Endret 22. mars 2005 av ramma_2pac Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Ååååååååååååå, jeg har sunket dypt.... Har nettopp smurt meg inn med brunkrem... God natta alle vennene! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Neinei! Han skal finne seg en jente som jobber på en Rema butikk han! Nytt hw par på vei? Ey! Hvem har sagt det? Busted! @ JoachimR.. Ja, gå og legg deg! FY! Endret 22. mars 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) @ @kd: (An)Tonio (banderas) hintet til det. EDIT: Quotet feil. Endret 22. mars 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
svamp Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Ååååååååååååå, jeg har sunket dypt.... Har nettopp smurt meg inn med brunkrem... God natta alle vennene! Igjen: Du og kremene dine God natt! Lenke til kommentar
Eline Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Ååååååååååååå, jeg har sunket dypt.... Har nettopp smurt meg inn med brunkrem... God natta alle vennene! Øhm, kan jeg spørre hvorfor..? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 *snurp* Øhm, kan jeg spørre hvorfor..? dessverre, det får du ikke! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Ååååååååååååå, jeg har sunket dypt.... Har nettopp smurt meg inn med brunkrem... God natta alle vennene! Øhm, kan jeg spørre hvorfor..? Fordi jeg har dårlig pigmenter som vansklig blir brune? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hva går jobben ut på, hvis jeg tør å spørre..? Lager Butikkinnredninger osv. Vet ikke helt om jeg skal være plukker eller om jeg skal pakke varene, men det finner jeg ut i morgen Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 @kd, du kan jo også prøve og finne deg en rik mann Jeg er faen ikke homofil/bifil! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 *snurp* Øhm, kan jeg spørre hvorfor..? dessverre, det får du ikke! *sniff sniff* Lukter jeg en homofob eller bare en trøtt Sc0oT som misforstår? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Da ble det ikke noe cup men, fUzZy^ & LenniZ vs Nikkor og Blax^ Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Da ble det ikke noe cup men,fUzZy^ & LenniZ vs Nikkor og Blax^ cs som i counter strike? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hva går jobben ut på, hvis jeg tør å spørre..? Lager Butikkinnredninger osv. Vet ikke helt om jeg skal være plukker eller om jeg skal pakke varene, men det finner jeg ut i morgen Sånn en jobb der skal jeg søke på når jeg er 15 (for da er det lovlig for meg å ha en sånn en type jobb). Lenke til kommentar
Eline Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Ååååååååååååå, jeg har sunket dypt.... Har nettopp smurt meg inn med brunkrem... God natta alle vennene! Øhm, kan jeg spørre hvorfor..? Fordi jeg har dårlig pigmenter som vansklig blir brune? Aha.... I see.... Hadde alikevel aldri trodd jeg skulle høre noe slikt fra en gutt... Har vært borti en gutt som har barbert leggene sine hjemme hos meg, men ikke noen som har smurt seg inn med brunkrem.. Edit: Skriveleif Endret 22. mars 2005 av Eline Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Natta folkens! TG i morra. JoachimR, jeg er ikke det minste overrasket... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Ååååååååååååå, jeg har sunket dypt.... Har nettopp smurt meg inn med brunkrem... God natta alle vennene! Øhm, kan jeg spørre hvorfor..? Fordi jeg har dårlig pigmenter som vansklig blir brune? Aha.... I see.... Hadde likevel aldri trodd jeg skulle høre noe slikt fra en gutt... Har vært borti en gutt som ahr barbert leggene sine hjemme hos meg, men ikke noen som har smurt seg inn med brunkrem.. Veeel, så unormalt er ikke brunkrem da... Er bare det at jeg har pleid å holde meg til solarier... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg