Anette_ Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Skikkelig barnslig av eksen din å si det Thea, men det bekrefter jo nok en gang at det er riktig av deg å ikke være sammen med han Folk poster som gal ei SO i kveld, dere har sikkert kommet forbi tre andre temaer før jeg får posta denne,.. Me hvis noen gidder så kan dere trykke her og lese den nye tråden min, unnsykld b-real!! Men jeg trenger hjelp litt fort, kan ikke la søss okkupere dataen min helt.. Please ikke permban meg for support i So3? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 ¤ "so many assholes..so few bullets!" Dumme meg, nå skjønte jeg meningen... Pussig å kalle det "bullets" though. Erm...bullets ja...våpen har man, man får bruke det, men det er som en maurtue..dreper man en så kommer det 1000 til.. Anette_ går greit Lenke til kommentar
svamp Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Please ikke permban meg for support i So3? Du vet å utnytte din "posisjon" *se for seg Anette_ med store, bedende øyne* Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 ¤ "so many assholes..so few bullets!" Dumme meg, nå skjønte jeg meningen... Pussig å kalle det "bullets" though. Haha :!: Nei, stikker å legger meg snart.. Skal på ny jobb i morgen, det kan jo bli spennende Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Så mange som kvelder tidlig i ferien a ! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 ¤ "so many assholes..so few bullets!" Dumme meg, nå skjønte jeg meningen... Pussig å kalle det "bullets" though. Haha :!: Nei, stikker å legger meg snart.. Skal på ny jobb i morgen, det kan jo bli spennende Gratulerer med ny jobb! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Du vet å utnytte din "posisjon" *se for seg Anette_ med store, bedende øyne* Hvis du kanskje har lagt merke til det så har man tillatt flere support spørsmål i SO3 etter å ha et "hitler-regime" på support i threaden. Og dere..det funket sant? Er ikke akkurat så mange som kommer med support-spørsmål lengere.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Det er vel nesten ingen support spørsmål i so3 lenger? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Gratulerer med ny jobb! Takker Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hva går jobben ut på, hvis jeg tør å spørre..? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg skal bli pimp når jeg blir stor.. Så dere vet hvem dere kjøper av Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Det er vel nesten ingen support spørsmål i so3 lenger? nå er det nesten bare 100% svada. Endret 22. mars 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg skal bli pimp når jeg blir stor.. Så dere vet hvem dere kjøper av Jeg også... *pimpwar* Neida... Du kan bare beholde horene dine du. Skal bli svakstrømelektriker... Jobbe med data Lenke til kommentar
svamp Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Du vet å utnytte din "posisjon" *se for seg Anette_ med store, bedende øyne* Hvis du kanskje har lagt merke til det så har man tillatt flere support spørsmål i SO3 etter å ha et "hitler-regime" på support i threaden. Og dere..det funket sant? Er ikke akkurat så mange som kommer med support-spørsmål lengere.. Ja. Var en spøk. Endret 22. mars 2005 av svamp Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 HEhe, jeg har faktisk ingen peiling på hva jeg skal bli.. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 HEhe, jeg har faktisk ingen peiling på hva jeg skal bli.. Hva liker du å gjøre da? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hehe. bra da Men serikke ut til at noen gadd å supporte meg uansett Jaja, får vel bare kjøpe noe og tvinge delene isammen slik at jeg knekker skjermkortet og kan lage en morsom tråd.. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Skal bli svakstrømelektriker... Jobbe med data Finnes det svakstrøm elektriker da? Kanskje elektronikker Jeg skal bli (håpe ) elektriker. Endret 22. mars 2005 av ramma_2pac Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) dEt finnes svakstrøm elektriker, ja! Er jeg nogså sikker på! Endret 22. mars 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg