b-real Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Eksen min sier på MSN at han synes jeg snakker så mye at han har lyst til å knuse trynet mitt. *holde kjeft* Du vet å finne de rette personene... Endret 22. mars 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Lykke til på reisen fredrik =) Takk, pus! Ø.B.: yeah! Ta turen til hw-rekka, jeg tør påstå at folk kjenner igjen plassen min når jeg ikke er der. *redd for knust skjerm* Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Eksen min sier på MSN at han synes jeg snakker så mye at han har lyst til å knuse trynet mitt. *holde kjeft* Da kan du gjøre slik: Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Eksen min sier på MSN at han synes jeg snakker så mye at han har lyst til å knuse trynet mitt. *holde kjeft* Da er ikke han vært å samle på. Blokk han og ignorer han utenfor MSN. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Eksen min sier på MSN at han synes jeg snakker så mye at han har lyst til å knuse trynet mitt. *holde kjeft* Da kan du gjøre slik: Ja det hørtes jo ordentlig jævla smart ut.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Eksen min sier på MSN at han synes jeg snakker så mye at han har lyst til å knuse trynet mitt. *holde kjeft* Da er ikke han vært å samle på. Blokk han og ignorer han utenfor MSN. Kanskje derfor han er en X ? ... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Eksen min sier på MSN at han synes jeg snakker så mye at han har lyst til å knuse trynet mitt. *holde kjeft* Hvorfor adder du ikke noen koslige folk fra forumet istedenfor? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Eller sånn: Tydelig at eksen din er en gentleman da. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Eksen min sier på MSN at han synes jeg snakker så mye at han har lyst til å knuse trynet mitt. *holde kjeft* Du vet å finne de rette personene... Damn right. I morgen skal han på danskebåtcruise og pule nye damer som han sier... Og han tror jeg skal bli sjalu Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Har ikke telenor sagt at 90% av norge skal ha mulighet til å få adsl i løpet av 2005, eller var det 2006? Har virkelig lyst på ADSL men kan ikke ha Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Joda! Det er de som poster seriøst rundt klokka 08:00. Alt som blir postet i SO3 MÅ ikke være tull, vet du. Har jeg sagt det? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Eksen min sier på MSN at han synes jeg snakker så mye at han har lyst til å knuse trynet mitt. *holde kjeft* hyggelig fyr. Blokkeknappen er jo et godt alternativ for dere begge i denne situasjonen Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Eksen min sier på MSN at han synes jeg snakker så mye at han har lyst til å knuse trynet mitt. *holde kjeft* Da er ikke han vært å samle på. Blokk han og ignorer han utenfor MSN. Agree! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) EDIT; beklager, dobbelpost.. av en eller annen grunn Endret 22. mars 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg liker å stå opp tidlig og legge meg sent...Liker ikke å sove! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Eksen min sier på MSN at han synes jeg snakker så mye at han har lyst til å knuse trynet mitt. *holde kjeft* Du vet å finne de rette personene... Damn right. I morgen skal han på danskebåtcruise og pule nye damer som han sier... Og han tror jeg skal bli sjalu Det er også en mulighet å si at du allrede har vært på danskebåten og blitt pult, men jeg personlig foretrekker det førsteforslaget... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Damn right. I morgen skal han på danskebåtcruise og pule nye damer som han sier... Og han tror jeg skal bli sjalu Det får meg til å tenke...jeg lurer på hva min X gjør for tida.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Damn right. I morgen skal han på danskebåtcruise og pule nye damer som han sier... Og han tror jeg skal bli sjalu Det får meg til å tenke...jeg lurer på hva min X gjør for tida.. Han puler vel nye gutter? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 AnAnAs, han virker jo veldig grei.. Visst den linja der skal gjøre deg sjalu.. Tja, jeg vet ikke helt jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg