b-real Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Fy fan...Fattern sa til meg i dag at han hadde vunnet et digitalkamera på jobb...til bare 6000!! og så har jeg kjøpt et til 1K nettopp. Pent brukte 1k Jaja. Sitter her og venter på at vi skal pynte juletreet. Resten av folket dro i dag til grotta for å spille rollespill. NICE tidspunkt for å spille rollespill...lille julaften ffs. Man skal være hjemme da ffs. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Veeeeeeeeeel. Mindre fint boligstrøk da? Er sulten, men kjøleskapet er sånn halvstengt, og har ikke lyst på clementiner. Jeg vil ha digitalkamera!!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Orker ikke rydde rommet mitt mer. Tar eg ikke det idag så blir den flere dager til eg gidder. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 /me vil også ha digicam men sånn at det går ann å skifte linser og/eller sånne bigass zoom's til den. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 PLEASE! Ikke døm folk etter bosted Hmm... Tror jeg henter meg litt grøt Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 PLEASE! Ikke døm folk etter bosted Hmm... Tror jeg henter meg litt grøt Grøt,rømmegrøt, mmhhh, vil ha.. Vel, jeg er veldig dømmende..men det pleier å stemme da. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 PLEASE! Ikke døm folk etter bosted Hmm... Tror jeg henter meg litt grøt Grøt,rømmegrøt, mmhhh, vil ha.. Vel, jeg er veldig dømmende..men det pleier å stemme da. Stemmer det i mitt tilfelle? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Ah, er så glad for at jeg ikke jobbet idag. Var innom bensinstasjonen i stad, og der jobba en jeg kejnner, til langt på natt. Det er jul nå, fri og slappe av. Høre på digg musikk osv. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Viste faren min NFSU, med ratt og greier, nå er han litt hekta Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Hvem sier man skal være hjemme lille jul aften? Var hos en kamerat med gitaren min istad og spilte litt, det er kos Så etter vi spilte litt så så vi på ACDC live DVD i 2 timer, også bestillte vi Pizza. Etter at ACDC live DVD'n var ferdig, så switcha jeg over på VH1, og jaggu var det noe ACDC night Show der, så det ble noen timer med ACDC i kveld Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Jaja...noen har andre traditioner Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 ACDC? *grøss* Ja eg har vært hjemme idag men fypokker så eg har stresset idag da. Imorgen er det bare kos. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 ACDC? *grøss* Du som selv er viktig på dette, hva gir deg retten til å si slikt? Eller skal jeg ikke ta det så alvorlig? *hihi* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Ikke ta det alvorlig. Eg har alltid hatet ACDC av en eller annen grunn. Kanskje noen slo meg med en ACDC plate en gang når eg var liten. Vettafan. Anyways....god jul! Endret 23. desember 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) ACDC er bare så konge! ACDC er heltene mine! "ACDC suger" utsagn, DE SUGER! Hvertfall uten begrunning og tilbehør... Edit: @ snøhunden (jeg har alltid hatet hiphop, JoachimR også!) Endret 23. desember 2003 av bjaa Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 (jeg har alltid hatet hiphop, JoachimR også!) Hvordan skal vi tolke den da? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Vel.....snakket om ACDC som gruppe ikke som sjanger. ¨so stfu. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Vel.....snakket om ACDC som gruppe ikke som sjanger. ¨so stfu. STFU! "RUN DMC suger! jeg bare hater de!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg