Arne_F Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Happy now? Jaa! Tusen takk! Din nisse! Ikke skriv sånt! Du kommer til å få advarsel. Nei huff! Det kan jo ikke skje! Din...Unisse! Nei... Vet det. Din (u)påskehare. Tar det tilbake hvis jeg får warn. for det. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Orker ikke sove likevel... Mye morsommere å være på MSN at the moment. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Så var jeg alene igjen, sånne "da-må-du-hjem" tider hater jeg Hva mener du? Finnes det noe som heter det? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Orker ikke sove likevel... Mye morsommere å være på MSN at the moment. Legg til meg please? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Så var jeg alene igjen, sånne "da-må-du-hjem" tider hater jeg I hate those! Foreldrene setter alt for strikte grenser for 14 årige gutter også... Vi bør skape en revulusjon! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Så var jeg alene igjen, sånne "da-må-du-hjem" tider hater jeg Hva mener du? Finnes det noe som heter det? tydeligvis! @ Rune; I`m with you! Endret 22. mars 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 @kd--> hvorfor måtte du bruke ordet nisse, det er ikke jul nå. synes du kunne bytte ordet nisse med kylling Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Så var jeg alene igjen, sånne "da-må-du-hjem" tider hater jeg Hva mener du? Finnes det noe som heter det? tydeligvis! "Du må hjem tider" er tider som er tidlig på kvelden. Halooo? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 På MSN skjer det nesten aldri noe hos meg for tiden! Det er jo folk som har addet meg, men ingen pleier å prate til meg. Eneste fra HW jeg faktisk har pratet litt med er TLZ, selv om Bundy er han som la meg til først og det for evigheter siden. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 @kd--> hvorfor måtte du bruke ordet nisse, det er ikke jul nå.synes du kunne bytte ordet nisse med kylling Aha! Kanskje jeg fikk advarsel fordi jeg sa nisse når det er påske? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 I kveld er det "legg til folk på msn fra hw forumet kvelden"! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 På MSN skjer det nesten aldri noe hos meg for tiden! Det er jo folk som har addet meg, men ingen pleier å prate til meg. Eneste fra HW jeg faktisk har pratet litt med er TLZ, selv om Bundy er han som la meg til først og det for evigheter siden. *legge til Tonio* Lenke til kommentar
NorwegianZealot Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Så var jeg alene igjen, sånne "da-må-du-hjem" tider hater jeg I hate those! Foreldrene setter alt for strikte grenser for 14 årige gutter også... Vi bør skape en revulusjon! Helt enig! du kan starte.... så ser vi hvordan det går Lenke til kommentar
svamp Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Å kalle noen noe med en humoristisk tone, er en ting. Men å kalle noen noe stygt uten at det er lett å se at det er tull er noe annet, og jeg syns det er rett å gi advarsel for det. Har ikke sett det du fikk advarsel for @kd, så jeg snakker ikke spesielt om det. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Natta da, og ha det gøy på TG. Jeg blir sur hvis ingen tar bilder. Jeg også! Vil se mange fine bilder av folk som bare sitter forran en data og slikt tull. (Seriøst at jeg vil se bilder.) [imghttp://www.desktopvideoreport.com/images/man%20at%20a%20computer%20desk%2018.gif[/img] Happy now? Jaa! Tusen takk! Din nisse! Vil du ha flere bilder? Altså. Nå ble jeg såra. Ikke kall meg nisse. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Folkens, add meg! [email protected] Lenke til kommentar
Eline Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Eneste fra HW jeg faktisk har pratet litt med er TLZ, selv om Bundy er han som la meg til først og det for evigheter siden. Har bare 2 kontakter fra HW jeg... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 SO3 er virkelig plassen for en god latter Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Å kalle noen noe med en humoristisk tone, er en ting. Men å kalle noen noe stygt uten at det er lett å se at det er tull er noe annet, og jeg syns det er rett å gi advarsel for det. Har ikke sett det du fikk advarsel for @kd, så jeg snakker ikke spesielt om det. Det var ment som en fleip, og det skulle egentlig vært en geipe-smilie der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg