Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Endelig!

Etter å ha kommet hjem fra Sandvika leste jeg så langt dere var kommet, før jeg igjen måtte dra (Det skal spilles inn film i Hønefoss og de trenger statister, meldte meg på der.). Og nå som jeg endelig har fått lest ferdig (igjen) må jeg snart dra igjen... Fortsetter det sånn blir jeg ikke avhengig av data lengre!

Good for you. :roll:

Endret av Solid Knight
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er kjedelig å være den eneste som er full når vi hadde en liten sammenkomst i går kveld. Spesielt når de som var edru var så slemme at de helte vann på buksen min og tok bilde av det etterpå. Hadde de ikke fortalt meg hva de hadde gjort, hadde jeg trudd jeg hadde pisset på meg, for det ser veldig ekte ut.

Lenke til kommentar
Det er kjedelig å være den eneste som er full når vi hadde en liten sammenkomst i går kveld. Spesielt når de som var edru var så slemme at de helte vann på buksen min og tok bilde av det etterpå. Hadde de ikke fortalt meg hva de hadde gjort, hadde jeg trudd jeg hadde pisset på meg, for det ser veldig ekte ut.

Hadde det vær meg så ville jeg ikke ha sagt i fra at jeg gjorde det. :tease:

Lenke til kommentar
Rune, .. hvem ville vel det? :evil:

Godt poeng Sc0oT!

Vi bør slå oss sammen og helle vann i buksene på fullt av fulle folk, ta bilde og ta ikke oss bryet med å si i fra. :p

Endelig en som deler min store interesse :evil::devil:

Let`s do it, vi kjøper www.fulle-mennesker-tror-de-pissa-i-buksa.com

:w00t: Who`s with us?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...