Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaggu bra ;)

Hater når jeg får de innfallene, "Hmm, skal jeg fjerne skjegget?"...

:blarg:

Synes at du kan beholde skjegget... I allefall sånn som det er nå. :p

Takk for tillatelsen O' Herre O' Mester *bøye seg i støvet*

:p

Skjegget er noe jeg forandrer nesten hver uke...

Lenke til kommentar
Det er da også planen Rune F(olkets Skjeggkontroll?).

Har et noen venner/venninder her og vi har ganske lite å gjøre.

Det var dem som sa at du burde ha skjeggen sånn, men jeg er litt enig jeg også. :whistle:

EDIT: Trykkleif.

Endret av Rune_F
Lenke til kommentar
@ Rune; Synte det var greit der nede også jeg ;) Preka og trente samtidig :p

@Solid; ( kanskje ikke til meg, men svarer ).. fordi jeg ikke har rørt en finger på 5 år, og egentlig ikke har noe der nede og gjøre :whistle:

Da er det ikke fullt så effektivt, men det er jo greit å kobinere trening og noe morsomt for da assosierer (vet ikke helt hvordan det staves) du trening med noe positivt og vil trene mer i senere anledninger i motsetning til meg. :p

Lenke til kommentar

Endelig!

Etter å ha kommet hjem fra Sandvika leste jeg så langt dere var kommet, før jeg igjen måtte dra (Det skal spilles inn film i Hønefoss og de trenger statister, meldte meg på der.). Og nå som jeg endelig har fått lest ferdig (igjen) må jeg snart dra igjen... Fortsetter det sånn blir jeg ikke avhengig av data lengre! :ohmy:

Lenke til kommentar
Endelig!

Etter å ha kommet hjem fra Sandvika leste jeg så langt dere var kommet, før jeg igjen måtte dra (Det skal spilles inn film i Hønefoss og de trenger statister, meldte meg på der.). Og nå som jeg endelig har fått lest ferdig (igjen) må jeg snart dra igjen... Fortsetter det sånn blir jeg ikke avhengig av data lengre! :ohmy:

Ikke si sånn!

*får frysninger* :p

EDIT: Grammatikkleif.

Endret av Rune_F
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...