ZkedaR Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jaggu bra Hater når jeg får de innfallene, "Hmm, skal jeg fjerne skjegget?"... :blarg: Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jaggu bra Hater når jeg får de innfallene, "Hmm, skal jeg fjerne skjegget?"... :blarg: Synes at du kan beholde skjegget... I allefall sånn som det er nå. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jaggu bra Hater når jeg får de innfallene, "Hmm, skal jeg fjerne skjegget?"... :blarg: Synes at du kan beholde skjegget... I allefall sånn som det er nå. Takk for tillatelsen O' Herre O' Mester *bøye seg i støvet* Skjegget er noe jeg forandrer nesten hver uke... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Skjegget er noe jeg forandrer nesten hver uke... Men du bør ha det sånn som du har det på bildet. MVH. Wannabe homsepatruljen. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Det er da også planen Rune F(olkets Skjeggkontroll?). Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Det er da også planen Rune F(olkets Skjeggkontroll?). Har et noen venner/venninder her og vi har ganske lite å gjøre. Det var dem som sa at du burde ha skjeggen sånn, men jeg er litt enig jeg også. EDIT: Trykkleif. Endret 22. mars 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Må stikke... [skryte] Skal prøvekjøre den nye (men brukte) BMW'en til foreldrene mine som vi egentlig ikke har råd til! [/skryte] Og de sier av vi har dårlig råd?!?!?! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 uff, gått rundt som zombie hele dagen midt i mellom våken og søvn. klarer fremdeles ikke å sovne Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Wæh, tilbake! .. Jeg har trent, og jeg må inrømme det var litt deilig Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Wæh, tilbake! .. Jeg har trent, og jeg må inrømme det var litt deilig Deilig etter man har trent, men kjedelig der og da. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hvorfor så lang i maska da. Ingenting og skamme seg over. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 @ Rune; Synte det var greit der nede også jeg Preka og trente samtidig @Solid; ( kanskje ikke til meg, men svarer ).. fordi jeg ikke har rørt en finger på 5 år, og egentlig ikke har noe der nede og gjøre Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 @ Rune; Synte det var greit der nede også jeg Preka og trente samtidig @Solid; ( kanskje ikke til meg, men svarer ).. fordi jeg ikke har rørt en finger på 5 år, og egentlig ikke har noe der nede og gjøre Da er det ikke fullt så effektivt, men det er jo greit å kobinere trening og noe morsomt for da assosierer (vet ikke helt hvordan det staves) du trening med noe positivt og vil trene mer i senere anledninger i motsetning til meg. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 JEg er heller ikke ute etter så effektiv trening, jeg er bare ute etter litt aktivitet Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Endelig! Etter å ha kommet hjem fra Sandvika leste jeg så langt dere var kommet, før jeg igjen måtte dra (Det skal spilles inn film i Hønefoss og de trenger statister, meldte meg på der.). Og nå som jeg endelig har fått lest ferdig (igjen) må jeg snart dra igjen... Fortsetter det sånn blir jeg ikke avhengig av data lengre! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Endelig! Etter å ha kommet hjem fra Sandvika leste jeg så langt dere var kommet, før jeg igjen måtte dra (Det skal spilles inn film i Hønefoss og de trenger statister, meldte meg på der.). Og nå som jeg endelig har fått lest ferdig (igjen) må jeg snart dra igjen... Fortsetter det sånn blir jeg ikke avhengig av data lengre! Ikke si sånn! *får frysninger* EDIT: Grammatikkleif. Endret 22. mars 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Faen, nå hadde mamma lagd mat, men hun tok det som en selvfølge at jeg ikke var her, og lagde ikke til meg. Det vil si at jeg nå må gå ned for å lage meg maten selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg