b-real Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 *Ramme inn Lillefingeren* Du henger deg opp i "lillefingeren"..? Hvis jeg skulle ha arrangert et slik møte så måtte det ha resultert i noe sosialt vi kunne gjøre, f.eks bowle og så ta en tur ut på byen og feste Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Etterpå skal jeg ta bilde av den nye toppen jeg har kjøpt. Den er PIMP, as usual. Kult. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 bAnAn Ass: Ich kjæm Kan du slutte å gi meg kjælenavn? Det kribler litt i tærne.. Etterpå skal jeg ta bilde av den nye toppen jeg har kjøpt. Den er PIMP, as usual. *funnet enda et hw par* Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg tror nesten du må avbilde lillefingeren din for bevis Done Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hvis jeg skulle ha arrangert et slik møte så måtte det ha resultert i noe sosialt vi kunne gjøre, f.eks bowle og så ta en tur ut på byen og feste Nei, vi bytter på å bruke AnAnAs sin pc til å poste i So3! ...Eller ikke. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 *Ramme inn Lillefingeren* Du henger deg opp i "lillefingeren"..? Hvis jeg skulle ha arrangert et slik møte så måtte det ha resultert i noe sosialt vi kunne gjøre, f.eks bowle og så ta en tur ut på byen og feste Ikke byen da.. Jeg og hanne:) er ikke gamle nok. Bowling og billiard? Det er noe for alle. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Jeg tror nesten du må avbilde lillefingeren din for bevis Done Er det badehud eller er den sånn av natur? EDIT: Jeg gruser dere alle i bowling, så tror ikke det er så lurt. Men byen hadde ikke gjort noe det heller, selv om vi egentlig ikke er gamle nok til å dra. Endret 22. mars 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Kan du slutte å gi meg kjælenavn? Det kribler litt i tærne.. You know you like it, baby And it's all natural. Biril: Det er ikke sesong da, den er ute av form Endret 22. mars 2005 av ZkedaR Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Kan du slutte å gi meg kjælenavn? Det kribler litt i tærne.. You know you like it, baby Ta det på MSN eller noe? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 EDIT: Jeg gruser dere alle i bowling, så tror ikke det er så lurt. Men byen hadde ikke gjort noe det heller, selv om vi egentlig ikke er gamle nok til å dra. Ingen treffer renna like godt som meg! Det kan jeg love dere. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 EDIT: Jeg gruser dere alle i bowling, så tror ikke det er så lurt. Men byen hadde ikke gjort noe det heller, selv om vi egentlig ikke er gamle nok til å dra. Har ikke alle i oslo fake leg? Nei, men da leier man et lokalet og fester da Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Jeg gruser dere alle i bowling, så tror ikke det er så lurt. Hva er rekorden din? Endret 22. mars 2005 av @kd Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 EDIT: Jeg gruser dere alle i bowling, så tror ikke det er så lurt. Men byen hadde ikke gjort noe det heller, selv om vi egentlig ikke er gamle nok til å dra. Har ikke alle i oslo fake leg? Nei, men da leier man et lokalet og fester da Hw server rommet! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Har ikke alle i oslo fake leg? Jo, Emel Sulejman her *presentere seg* Like morsomt hver gang Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Har ikke alle i oslo fake leg? Jo, Emel Sulejman her *presentere seg* Like morsomt hver gang Lurer på hvis jeg fjerner skjegget om jeg kommer til å bli spurt om legg. Vil komme til å se så jævla harry ut uten skjegg Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Har ikke alle i oslo fake leg? Jo, Emel Sulejman her *presentere seg* Like morsomt hver gang Lurer på hvis jeg fjerner skjegget om jeg kommer til å bli spurt om legg. Vil komme til å se så jævla harry ut uten skjegg Og skjegg pleier ikke å se harry ut? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Ikke ta skjegget, ta det fra meg. Jeg blir alltid spurt etter legg når jeg fjerner dotten på haka. (Selv om jeg alltid er gammel nok dog.) edit: Skjegg R0xXx. Endret 22. mars 2005 av ZkedaR Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Og skjegg pleier ikke å se harry ut? Vel, er ditt problem at du syns det er harry. ZkedaR: Har ikke tenk til å gjøre det. Er redd for hvordan jeg ser ut uten skjegg..har hatt skjegg siden..hm..ungdomskolen.. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Og skjegg pleier ikke å se harry ut? Vel, er ditt problem at du syns det er harry. ZkedaR: Har ikke tenk til å gjøre det. Er redd for hvordan jeg ser ut uten skjegg..har hatt skjegg siden..hm..ungdomskolen.. Syntes at skjegg pleide å se skikkelig kult ut, men nå har folk skjegg som ser ut som dette. Skal få meg skjegg når jeg er i stand til det for det da. EDIT: delvis fjolleskjegg er harry. Endret 22. mars 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg