Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere får ha en fortreffelig jul hele gjengen! Selv ble hele julemiddag/samkomstgreiene avlyst pga. foreldre som ikke gidder å hente meg (15 minutters kjøretur). så jeg feirer jul med cola og brødskiver :p Jaja. ny opplevelse det også

Altså, det er sløve foreldre. Ikke gidde å hente sønnen sin. DU kan jo mekke julemat alikevel, pinnekjøtt/ribbe er vel fortsatt å oppdrive. Men er vel for sent for åinnekjøttet, det skal jo ligge over natten i vann. Brødskiver og cola er ikke akuratt jul.....

Lenke til kommentar
DU kan jo mekke julemat alikevel, pinnekjøtt/ribbe er vel fortsatt å oppdrive. Men er vel for sent for åinnekjøttet, det skal jo ligge over natten i vann. Brødskiver og cola er ikke akuratt jul.....

Hehe. DET har jeg nok ikke råd til. Brødskiver og cola er det jeg har råd til å spise denne mnd, og det er det jeg MÅ spise for å holde meg levende :p

Lenke til kommentar

Seriøst, det må være trist å ikke feire jul med familien.. dårlig forhold?

 

Blir lei meg når jeg hører sånn. :cry: For meg er julen noe helt spesielt, noe jeg ser fram til hvert år og husker tilbake til med gode minner. Så har jeg en stor familie også da.. så jeg vet ikke hvordan det er hos andre. Går bare utifra at alle har det like fint, noe som er fantastisk naivt og idiotisk. Men man har lov til det i julen føler jeg.. :xmas:

 

God Jul folkens!

Lenke til kommentar
Gjest mafister

På vei hjem fra treningen møtte jeg venninna mi & hele familien som hadde vært ute og spist. Jeg fikk sånn "jeg vil også" følelse inne i meg. Så kom jeg hjem, og nå krangler mamma og pappa (skjønner ikke hvorfor han er her engang). Broren min sitter på rommet sitt. Heldigvis skal jeg snart møte en venninne... Grr, familie. BLAH!!

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Vel, det har vært snakk om at jeg skal flytte veldig mange ganger, og etter jul skal jeg bo hos en slektning tre ganger i uken. Det kommer til å bli deilig. Akkurat nå gråter mamma.... Jeg som trodde denne julen skulle bli bedre. :roll:

 

Vel, nok om det :D Åpnet noen gaver fra venninner i dag. Fikk løsøyenvipper som jeg ønsket meg, parfyme og kontantkort... yeah! :D

Lenke til kommentar
Dere får ha en fortreffelig jul hele gjengen! Selv ble hele julemiddag/samkomstgreiene avlyst pga. foreldre som ikke gidder å hente meg (15 minutters kjøretur). så jeg feirer jul med cola og brødskiver :p Jaja. ny opplevelse det også

Huff da. Det hørtes ikke helt bra ut. Men har du ikke bil du da? Eller er det slik og forstå at det er du som ikke vil dra?

Men men, du skal få ønske om en fredfull jul fra meg :xmas:

Lenke til kommentar
Vel, det har vært snakk om at jeg skal flytte veldig mange ganger, og etter jul skal jeg bo hos en slektning tre ganger i uken. Det kommer til å bli deilig. Akkurat nå gråter mamma.... Jeg som trodde denne julen skulle bli bedre. :roll:

 

Vel, nok om det :D Åpnet noen gaver fra venninner i dag. Fikk løsøyenvipper som jeg ønsket meg, parfyme og kontantkort... yeah! :D

Høres ikke ut som noen drømmesituasjon nei. :( Jule er og blir den beste og den verste tiden av året.

 

Løsøyevipper sier du? Fåkke sånnt jeg :( Snille venninner...

 

 

:ermm:

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Løsøyevipper sier du? Fåkke sånnt jeg :( Snille venninner...

Du kan jo få noen av meg da, pusen. Tror du ville kledd dem veldig flott. De har sølvglitterbelegg til og med :thumbs:

 

Er tilbake om 30 min. Ikke finn på noe tull nå da! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...