Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morn allihop!

Merker at jeg ikke er helt våken og egentlig burde sitte langt vekk fra datanaskinen.

Første jeg svarer på MSN: "ille tidleig opp eud er da?"

Skulle stått: "Ille tidlig oppe du er da?"

:wee: Kanskje ikke så ille, men våken er jeg ikke.

 

Lenge siden sist jeg var innom SO3. :hmm: Dere har hatt fri fra den store slemme bjørnen en stund iallefall da.

Lenke til kommentar

Gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooood Morning Norway!

 

I dag er jeg i godt humør! :w00t:

Lenke til kommentar
Hjelp til kjøp/salg av PC ( 982 )

Søppel ( 693 )

Skjermkort og TV-kort ( 399 )

 

...Og søppel skal ALDRI ligge på toppen.

 

EDIT: Fin tale, Kenneth ;) Natta.

Hmm. Den prøvde jeg (og klarte) i flere måneder. Men det var veldig kjedelig. :p

Counter-Strike ( 206 )

Søppel ( 197 )

Annet ( 53 )

 

Søppel tar innpå! Men gidder såvidt å være innpå counter-strike delen nå. :)

Lenke til kommentar

Gjett hvem som har fått mer søvn enn dere som ikke visste deres eget beste og var oppe til langt på natt :devil:

 

*Være opplagt og plage de andre med det*

 

edit: robB: Enten skal du på syklubb, eller så skal du i det som begynner på F og slutter på uredalen. Jeg tror det siste?

Endret av svamp
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...