Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Råffell Wabby

 

Du finner en BNC på samme IP som igår om du vil ha ...

 

Nå er det fan ikke lenge til jul :weed:

 

Måtte hjelpe en kamerat som har hatt litt uflaks i det siste... hovedkortet hans røyk forrige uke, så jeg monterte ett nytt for han. Så røyk det hovedkortet også :evil: Så jeg tok og gjetta på at PSU'et gav for mye strøm (gadd ikke å måle), så han kjøpte ny PSU, samt nytt hovedkort... Nå virker alt...lurer på hvor lenge det er til han ringer igjen :roll:

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Har ikke så særlig lyst til å møte venner av en eller annen merkelig grunn... Avviser de fleste for tiden.. Har jeg blitt gal? :wow:

 

Vel, skal snart dra og trene i noen timer. Kommer til å gjøre godt.

Lenke til kommentar
Alle er gale da - Noen i en større grad enn andre :p

Vell det kan vi tryggt si..

Og avvise venner er ikke noe særlig.. Det ender med at de blir lei etterhvert og driter i det etter en stund.. Det har iallefall skjedd med meg ,men da var det en periode på 2mnd da.. Var en stund jeg avviste de fleste osv..

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Da får jeg kanskje skjerpe meg da.

Skrekkopplevelse:

Var en kamerat hos meg her istad, så spurte han : Hvorfor er du så blå på ryggen? Har fått de heftigste blåmerkene på ryggen. Da var jeg kjapp med å få på meg en genser.

 

Jeg er ikke gal, bare vel...annerledes. Dust i hodet :thumbs:

 

EDIT: Lagt inn noen dritmorsomme bilder på deiligst.no nå..Seigmenn som poserer og sånt ... Mekka bildene selv :D

Endret av Candyfloss
Lenke til kommentar

Arrghh, dette er så fin tid for oppvaskmaskinen i huset å ryke på. Elle, det er den stygge impelleren til sirkulasjonspumpa. Pappa fant det ut, men nå er han på jobb, kommer hjem på juleaften. Jeg fikk tak i deler (kom over natta med posten før jul, flaks) på jobb. Men ikke snakk om at jeg får greiene sammen igjen, dekseldriten som sitter foran på pumpa skal jo gjøre slik at det ikke lekker vann, og derfor er det littt trangt, veldig umulig å få sammen. Arrggghhhhhh.

Lenke til kommentar

Vell, da har jeg hatt min høneblund for idag..Ble veldig trøtt istad, så jeg la meg..

Snart skal jeg bort til en kamerat og spille litt gitar da, det blir konge :thumbup:

Og døven så godt det er med ett glass iskaldt Cola, etter å ha sove litte grann....

 

Grattis med skikklig MP3 spiller HalTan :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...