SnowDOG_ Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Hehe jaja folkens eg leser litt nyheter så er det fleabag sin tur å få oppmerksomhet. Go natt. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 høre ferdig to Borknagar sanger også legger jeg meg Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 /me skal implementerer badgerbadgerbadger sangen i telefonkøen på jobb med håp om at folk legger på ... *åååhhhrrrr* Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Råffell Wabby Du finner en BNC på samme IP som igår om du vil ha ... Nå er det fan ikke lenge til jul :weed: Måtte hjelpe en kamerat som har hatt litt uflaks i det siste... hovedkortet hans røyk forrige uke, så jeg monterte ett nytt for han. Så røyk det hovedkortet også Så jeg tok og gjetta på at PSU'et gav for mye strøm (gadd ikke å måle), så han kjøpte ny PSU, samt nytt hovedkort... Nå virker alt...lurer på hvor lenge det er til han ringer igjen Lenke til kommentar
sparks Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 lol bjaa, fan å han fyren har pæng da Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 lol bjaa, fan å han fyren har pæng da Ja, de folka er stiin av gryn... Var hjemme hos han og gjorde "jobben", svært flott hus...langt oppi skauen... Syns de er litt kjipe, jeg har bygd maskina, skrudd den fra hverandre sikkert 4 ganger og aldri fått no betalt for det Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Har ikke så særlig lyst til å møte venner av en eller annen merkelig grunn... Avviser de fleste for tiden.. Har jeg blitt gal? Vel, skal snart dra og trene i noen timer. Kommer til å gjøre godt. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Har jeg blitt gal? Du har alltid vært gal Og det liker vi Endret 23. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Alle er gale da - Noen i en større grad enn andre Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Alle er gale da - Noen i en større grad enn andre Sånn som 94% av hw.no... Menmen, da stakk jeg og handlet iPod Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Alle er gale da - Noen i en større grad enn andre Vell det kan vi tryggt si.. Og avvise venner er ikke noe særlig.. Det ender med at de blir lei etterhvert og driter i det etter en stund.. Det har iallefall skjedd med meg ,men da var det en periode på 2mnd da.. Var en stund jeg avviste de fleste osv.. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Da får jeg kanskje skjerpe meg da. Skrekkopplevelse: Var en kamerat hos meg her istad, så spurte han : Hvorfor er du så blå på ryggen? Har fått de heftigste blåmerkene på ryggen. Da var jeg kjapp med å få på meg en genser. Jeg er ikke gal, bare vel...annerledes. Dust i hodet EDIT: Lagt inn noen dritmorsomme bilder på deiligst.no nå..Seigmenn som poserer og sånt ... Mekka bildene selv Endret 23. desember 2003 av Candyfloss Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Arrghh, dette er så fin tid for oppvaskmaskinen i huset å ryke på. Elle, det er den stygge impelleren til sirkulasjonspumpa. Pappa fant det ut, men nå er han på jobb, kommer hjem på juleaften. Jeg fikk tak i deler (kom over natta med posten før jul, flaks) på jobb. Men ikke snakk om at jeg får greiene sammen igjen, dekseldriten som sitter foran på pumpa skal jo gjøre slik at det ikke lekker vann, og derfor er det littt trangt, veldig umulig å få sammen. Arrggghhhhhh. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 EDIT: Lagt inn noen dritmorsomme bilder på deiligst.no nå..Seigmenn som poserer og sånt ... Mekka bildene selv Link ? Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Ha er so? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Ha er so? So? = So what..osv... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Wooo! 20 GB iPod i boks fikk den for drøye 3600 kroner. Thea: hvordan fikk du blåmerker? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Vell, da har jeg hatt min høneblund for idag..Ble veldig trøtt istad, så jeg la meg.. Snart skal jeg bort til en kamerat og spille litt gitar da, det blir konge Og døven så godt det er med ett glass iskaldt Cola, etter å ha sove litte grann.... Grattis med skikklig MP3 spiller HalTan Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Wooo! 20 GB iPod i boks fikk den for drøye 3600 kroner. Thea: hvordan fikk du blåmerker? grattis med ipod! god fornøyelse Lenke til kommentar
zed Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Ahh, det var den beste Lillejulemiddagen jeg har hatt på leeeenge! Spiste kyllingvinger og pommes-stripes Nå er jeg dritmett og skal spille litt cs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg