TSP Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Siden du sier det er du mer enn god nok til å avgjøre *Vekke tråden til live igjen* *føle seg stolt * Endret 21. mars 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Aww Enda ett nytt par. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 hehe, kanskje dette skal bli min nye avatar Edit: Er Andrè aka @kd for de som undrer Hjelp, du kanke ha meg som avatar! Nå har jeg kommet hjem fra bytur. På veien tilbake fra byen holdt vi (jeg og daddy) på å krasje... Twice. Først var det en nisse som ikke brukte blinklys og kjørte slalåm mellom filene, var vel 5 cm som skilte bilene våres eller noe sånt. Ca. 2-3 km senere stod det en buss på en bussholdeplass som blinket til høyre (altså inn mot bussholdeplassen). Når vi var få meter fra bussen, så blinket den bittelitt til venstre, og kjørte raskt ut rett foran oss. Pappa bråbremset og svingte krapt ut til venstre, og der kom det en møtende bil! Var vel ca. 1 meter fra front-front-kollisjon. Og hu jævla bitchen i bussen påstod at det var pappas feil... Det ble et par minutter med banning og nesten strupetak. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Natrium, nå håper jeg du ikke stikker med en gang! (Selv om du ikke står som en av de som leser So3 nå) Hvorfor har du sånn "Signatur linje EN!" og link i de tre første? Har merket at det har kommet på en og en link, er dette for å hedre personene/tråden? (Hvis jeg husker rett er det to personer og en tråd du linker til.) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Natrium, nå håper jeg du ikke stikker med en gang! (Selv om du ikke står som en av de som leser So3 nå) Hvorfor har du sånn "Signatur linje EN!" og link i de tre første? Har merket at det har kommet på en og en link, er dette for å hedre personene/tråden? (Hvis jeg husker rett er det to personer og en tråd du linker til.) Det er fordi jeg ikke fant på noe bedre, så jeg slang litt fakta inn Og linket til spesielle personer/poster i noen av de Lenke til kommentar
am3k Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 @kd La den nå inn som et forslag til deg i avatar tråden også da Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 @kdLa den nå inn som et forslag til deg i avatar tråden også da *grøss* Fiks en med blåtoner (slik som avataren min nå), og jeg kan vurdere det. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Me er trøtt og sulten Var veldig kjedelig på jobb idag ja Glad jeg snart er ferdig der Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 *snurp* Det var jo en "bra" dag, det siste hørtes litt morsomt ut da, krangling er alltid morsomt og HØRE på! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 *snurp* Det var jo en "bra" dag, det siste hørtes litt morsomt ut da, krangling er alltid morsomt og HØRE på! Det var litt morsomt ja. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) *se på Kill Buljo mens han ler hemmningsløst!* "Åh doktor, æ ha så vonnt i armen min.." "tjha, skli av dæ trusa, så ta`mæ en titt!" :!: Endret 21. mars 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
am3k Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 sitter på en 1-3Mbit linje (trådløs oppkobling mot lokal leverandør). Har lenge hatt problemer med hastigheten, men nå er det tragisk har sjekket noen ganger nå min. 38kbit/s max 80 kbit/s Tror jeg må over på adsl ja, ikke lett å finne noe bra her på "bygda" *lete lete* Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 am3k, blir det noe av blue avatar? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 www.killbuljo.com .. HElt helt sykt bra! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) www.killbuljo.com .. HElt helt sykt bra! *laste ned* Mat! Endret 21. mars 2005 av @kd Lenke til kommentar
Solid Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Kan noen forklare meg hva 11111111111 betyr. Jeg bare skjønner det ikke Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 www.killbuljo.com .. HElt helt sykt bra! *laste ned* Mat! Beklageligvis er det bare 1`rn som er ute, denne er ikke fult så bra.. 2`rn er heeelt konge! Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Kan noen forklare meg hva 11111111111 betyr. Jeg bare skjønner det ikke det betyr enenenenenen osv Hvis det står sammen med !!! så betyr det vel at du hermer etter CS-språk elns "OMFG!!!111oneoneone" Lenke til kommentar
am3k Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 am3k, blir det noe av blue avatar? Om du ser i rett tråd så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg