Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe, kanskje dette skal bli min nye avatar

 

Edit:

Er Andrè aka @kd for de som undrer ;)

Hjelp, du kanke ha meg som avatar! :ohmy:

 

Nå har jeg kommet hjem fra bytur.

På veien tilbake fra byen holdt vi (jeg og daddy) på å krasje... Twice.

Først var det en nisse som ikke brukte blinklys og kjørte slalåm mellom filene, var vel 5 cm som skilte bilene våres eller noe sånt.

 

Ca. 2-3 km senere stod det en buss på en bussholdeplass som blinket til høyre (altså inn mot bussholdeplassen). Når vi var få meter fra bussen, så blinket den bittelitt til venstre, og kjørte raskt ut rett foran oss. Pappa bråbremset og svingte krapt ut til venstre, og der kom det en møtende bil! :ohmy: Var vel ca. 1 meter fra front-front-kollisjon.

Og hu jævla bitchen i bussen påstod at det var pappas feil... Det ble et par minutter med banning og nesten strupetak. :whistle:

Lenke til kommentar

Natrium, nå håper jeg du ikke stikker med en gang! (Selv om du ikke står som en av de som leser So3 nå)

 

 

Hvorfor har du sånn "Signatur linje EN!" og link i de tre første? Har merket at det har kommet på en og en link, er dette for å hedre personene/tråden? (Hvis jeg husker rett er det to personer og en tråd du linker til.)

Lenke til kommentar
Natrium, nå håper jeg du ikke stikker med en gang! (Selv om du ikke står som en av de som leser So3 nå)

 

 

Hvorfor har du sånn "Signatur linje EN!" og link i de tre første? Har merket at det har kommet på en og en link, er dette for å hedre personene/tråden? (Hvis jeg husker rett er det to personer og en tråd du linker til.)

Det er fordi jeg ikke fant på noe bedre, så jeg slang litt fakta inn :)

Og linket til spesielle personer/poster i noen av de :)

Lenke til kommentar

:realmad: sitter på en 1-3Mbit linje (trådløs oppkobling mot lokal leverandør). Har lenge hatt problemer med hastigheten, men nå er det tragisk har sjekket noen ganger nå min. 38kbit/s max 80 kbit/s :realmad:

 

Tror jeg må over på adsl ja, ikke lett å finne noe bra her på "bygda" *lete lete*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...