Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå begynner min far nok en gang og klage på hvor lite jeg gjør.. Hva skal jeg ta meg til da? Det har han ikke no bra svar på ;P

Akkurat den kjenner jeg til. Vanligvis så er jeg jo ute med kompiser osv, men nå er jo alle reist bort på ferie. Er litt ironisk at faren min ikke gjør noe annet enn å se på TV. Seriøst, er det noen som er late her, er det fattern.

Lenke til kommentar

Da er jeg hjemme fra Voss.

Hovudgrunnen til at vi reiste var at vi skulle vrake bilden til brodern. Da vi var ved vrakeplassen, og vi skulle ta ut alle verdisaker og slikt, skulle jeg nett sjekke hvor mye vinduet tolte. Jeg støttet meg mot en vegg og spente. Foten min for rett gjennom vinduet. Det var skummelt samtidig morsomt.

Jeg hadde heldigvis på meg en tjukk utebukse og snowboardsko, uten det hadde jeg kanskje skrapt opp hele foten min.

 

Da har jeg gjort det, spent igjennom en bilrute. :mrgreen:

_________________________________________________

Bakkene på skisenteret der er kjempe kule. Store big-jumps, rails, fun-box osv.

Jeg kjørte ikke på big-jumpene fordi det var så kø der(hater kø)Det samme var det med fun-boxen.

 

Jaja, det var en fantastisk dag ihvertfall. :wee:

Lenke til kommentar
Jeg støttet meg mot en vegg og spente. Foten min for rett gjennom vinduet.

Da er du snart like sterk og tøff som SnowDOG_ :p

 

fUzZy^: Betyr sikkert at du har tatt en eller annen dum test eller horoskopgreie *erte*

Det var jo ikke meningen at den skulle knuse, men det gjør da ingenting. Den vrakes jo snart.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...