svamp Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Av refleks? Instinkt altså? Oi, visste ikke at dere var så territoriale i Skien Best å _ikke_ la det komme noen ledninger over på ditt oppmålte område på TG, altså. Rad 32, sete 58 og 60, dere er advart Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Nå begynner min far nok en gang og klage på hvor lite jeg gjør.. Hva skal jeg ta meg til da? Det har han ikke no bra svar på ;P Akkurat den kjenner jeg til. Vanligvis så er jeg jo ute med kompiser osv, men nå er jo alle reist bort på ferie. Er litt ironisk at faren min ikke gjør noe annet enn å se på TV. Seriøst, er det noen som er late her, er det fattern. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 fredrikrb, vår alles lille pirat. Jolly good fun. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Slemt, muligens. Men fanken så morsomt. Egentlig var det bare en impulshandling, hun sto noen sekunder og stirret. heheheh. ser det for meg *humre* Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 bah jobb igjen Hva betyr dette? "Du finner ikke kjærligheten, kjærligheten finner deg"? :S Lenke til kommentar
am3k Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) At den som sier det er en evig optimist, og _lat_ Endret 21. mars 2005 av am3k Lenke til kommentar
robB Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Da er jeg hjemme fra Voss. Hovudgrunnen til at vi reiste var at vi skulle vrake bilden til brodern. Da vi var ved vrakeplassen, og vi skulle ta ut alle verdisaker og slikt, skulle jeg nett sjekke hvor mye vinduet tolte. Jeg støttet meg mot en vegg og spente. Foten min for rett gjennom vinduet. Det var skummelt samtidig morsomt. Jeg hadde heldigvis på meg en tjukk utebukse og snowboardsko, uten det hadde jeg kanskje skrapt opp hele foten min. Da har jeg gjort det, spent igjennom en bilrute. _________________________________________________ Bakkene på skisenteret der er kjempe kule. Store big-jumps, rails, fun-box osv. Jeg kjørte ikke på big-jumpene fordi det var så kø der(hater kø)Det samme var det med fun-boxen. Jaja, det var en fantastisk dag ihvertfall. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg støttet meg mot en vegg og spente. Foten min for rett gjennom vinduet. Da er du snart like sterk og tøff som SnowDOG_ fUzZy^: Betyr sikkert at du har tatt en eller annen dum test eller horoskopgreie *erte* Lenke til kommentar
robB Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg støttet meg mot en vegg og spente. Foten min for rett gjennom vinduet. Da er du snart like sterk og tøff som SnowDOG_ fUzZy^: Betyr sikkert at du har tatt en eller annen dum test eller horoskopgreie *erte* Det var jo ikke meningen at den skulle knuse, men det gjør da ingenting. Den vrakes jo snart. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hvilken hensikt hadde du da? nett sjekke hvor mye vinduet tolte. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Han hadde jo ikke fått vite hvor mye vinduet tåler uten at det blir ødelagt? Lenke til kommentar
robB Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Han hadde jo ikke fått vite hvor mye vinduet tåler uten at det blir ødelagt? Nei, jeg fikk ikke vite det og ingen visste det. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 .. Hm, så dere har hatt en fin dag med andre ord? Lenke til kommentar
robB Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Hvis det var meg du siktet til Sc0oT, så ja. edit: *Ut å gå med hunden* Endret 21. mars 2005 av robB Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Tonio: Trodde du virkelig det, virker jeg så voksen , eller virker jeg som en dum voksen *klemmepå* Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hvis det var meg du siktet til Sc0oT, så ja. siktet til deg, som alle andre Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Tonio: Trodde du virkelig det, virker jeg så voksen , eller virker jeg som en dum voksen *klemmepå* *kremt* dum voksen *kremt* Du virker ikke som en dum voksen eller en fjortiss i mine øyne, men hvem er jeg til å dømme? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Tonio: Trodde du virkelig det, virker jeg så voksen , eller virker jeg som en dum voksen Du virker voksen ja! En som tar ting litt mer seriøst men som også kan ha det gøy. Du virker ihvertfall ikke som en dum person! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg