Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sleng opp noen bilder, SnowDog_ ?

Har ikke blitt så mange bilder som er verdt bryet da. Det er første dag eg går ut og snapper litt bilder med nytt kamera og eg er jo AMATØR så det holder. Har mye å lære. ;)

 

Denne ble tatt isted og den hadde ganske så høy fart.

Anbefaler deg å skaffe en bok\guide om fotografering, når man lærer litt om det gylne snitt og slikt blir man mye mer oppmerksom som fotograf. Test det ut! :)

Lenke til kommentar

Damn så mye dere skal skrive da! :p *Ta for seg det "viktigste"

 

Hehe, meg får du nok aldri bilde av.

Hvorfor ikke?

Fordi det ligger to bilder av meg i RPP nå. :wee:

Du har ... Brune øyne? Da ligner du ikke på Harry eller Daniel! Harry har nemlig (smaragd)grønne øyne og Daniel grønne.

 

Ikke bekymre deg, vi kan sende filmen til deg vi. :!:

Til meg også? Lille meg får jo ikke dratt på lan. :(

 

Du har rett i at liten er bare 152.5cm. :blush: err 14 fyller 15 den 30. April!

Trodde du var mye eldre jeg... Kanskje 18 eller noe... Er forøvrig 14 (15 om 16 dager) og er minst 160 cm.

 

Tenkte jeg skulle spørre her istedenfor å lage et nytt topic.

Hva skjer hvis man trykker ned/opp den lille røde knappen bak PC'en?

Det er ikke smart! (Vet det er skrevet lengre bak). Greide å gjøre det på en skoledata jeg fikk låne med meg hjem, ikke nok med at den blir ødlagt det kommer fæl røyk.

 

*mimre* *mimre*

Flere enn jeg som så på superted i "gamle" dager?

bilde

Så det før ja, broren min (MaxTiger) hadde rommet sitt tapetsert med superTed. *Mimre*

 

(Sorry for mye quoting nå, men det kan kanskje være vansklig å skjønne hva jeg prater om hvis jeg ikke har det med...?)

Lenke til kommentar
Det var da underlig, og hvor kom den permbanen fra? Kunne ikke se den :hmm:

Edit: dessuten er en jo permanent utestengt ved event. permban

Den var permanent, men forumstyret vurderte den om igjen.

 

 

Hirr. Jeg skremte en jente på 10-11 år akuratt. Sto ute i gata og pratet med bjaa og to til, så kom hun på en måte forbi, de lekte litt lenger opp i gata. Så kikket hun fordi jeg har lapp foran øyet nå, og av refleks så brølte jeg høyt mot henne, og hu småløp vekk. :w00t:

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...