scoot Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Nei, jeg tror det er noe galt Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Du kan spørre noen om å få ladet opp litt med startkabler, eller så kan du ringe Falken/NAF (koster normal rundt 300 kroner (?)). Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Trill den i gang Hjelper lite når batteriet er flatt! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Skulle akkurat til å si det... Faen, må lade det da.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Trill den i gang Hjelper lite når batteriet er flatt! Hey, i don`t know Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Noen andre enn meg som opplever for treg internettilgang med NGT? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 god dag allle folk Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Det skal gå an å kunne trille igang en bil med flatt batteri, om den ikke er full av elektronikk, kan ihvertfall prøve? Jeg hadde flatt batteri på mopeden, gikk fint å trille igang. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Det skal gå an å kunne trille igang en bil med flatt batteri, om den ikke er full av elektronikk, kan ihvertfall prøve? Jeg hadde flatt batteri på mopeden, gikk fint å trille igang. Jeg mener og ha sett min far gjøre dette mye.. Med bil altså! Så det bør jo være mulig. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 JAAA!!! Etter å ha vært lei/trist/fyllasyk/angst så kommer min søster med kamaraet til meg. Hohoho! Eneste pyet et at det bare er 16MB kort med og har ikke penger til større minnebrikke før om 10-15dager. Kose på Panasonic Lumix DMC-FZ20 Har du fått testet kameraet. Kjempe kamera, har samme selv Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Det skal gå an å kunne trille igang en bil med flatt batteri, om den ikke er full av elektronikk, kan ihvertfall prøve? Det vil ikke hjelpe, ettersom batteriet ikke lades opp av den grunn. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 BAtteriet har vel ikke så mye med selve motoren og gjøre, når den først har startet lader jo den opp batteriet, eller har jeg forstått feil? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Huff _mange_ sider med innlegg siden jeg ga meg igår. Noe nytt og spennende, bortsett fra at snøhunden har fått seg topp kamera? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Egentlig ikke. Forresten, wh1te har infeksjon og kan derfor ikke dra på TG, men det har du sikkert fått med deg. Endret 21. mars 2005 av @kd Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 BAtteriet har vel ikke så mye med selve motoren og gjøre, når den først har startet lader jo den opp batteriet, eller har jeg forstått feil? Om ikke det er noe galt med dynamo og slikt så skal batteriet lades når motoren går ja, men det lønner seg å skru av alt av lys, radio osv når man lader. Om man får trillet igang kan man slå av alt, og la den stå litt, for å se om det blir ladet. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Egentlig ikke. Forresten, wh1te har infeksjon og kan derfor ikke dra på TG, men det har du sikkert fått med deg. Hadde ikke det Kiipt for stakkars hunden vår da... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Egentlig ikke. Forresten, wh1te har infeksjon og kan derfor ikke dra på TG, men det har du sikkert fått med deg. Hadde ikke det Kiipt for stakkars hunden vår da... ... hund? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Du bestemte deg for å beholde den avataren am3k? Begynt å venne meg til den nå. Btw, bilde av meg ligger i RPP (du spurte etter det et par ganger). Lenke til kommentar
am3k Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Jepp har lagret de om jeg skulle kjede meg utover dagen Ble litt usikker på om jeg ville beholde den da jeg i et skrekkens øyeblikk så noen likheter med Svenn O. Høyby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg