scoot Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Nå begynner LCD skjermer og bli veldig billige, kanskje på tide og kvitte seg med 15 tommeren min? Dell Trinitron<3 Endret 21. mars 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
svamp Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Tenkte jeg skulle spørre her istedenfor å lage et nytt topic.Hva skjer hvis man trykker ned/opp den lille røde knappen bak PC'en? Har vel med spenning til strømforsyninga å gjøre. Du ødelegger PC'en om du skifter posisjon, fordi PC'en da får feil spenning inn. Tror jeg. Edit: Jeg er så heldig at jeg ikke har noen sånn knapp Endret 21. mars 2005 av svamp Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Tenkte jeg skulle spørre her istedenfor å lage et nytt topic.Hva skjer hvis man trykker ned/opp den lille røde knappen bak PC'en? Har vel med spenning til strømforsyninga å gjøre. Du ødelegger PC'en om du skifter posisjon, fordi PC'en da får feil spenning inn. Tror jeg. Edit: Jeg er så heldig at jeg ikke har noen sånn knapp Hva er vitsen med en sånn knapp da? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Hva er vitsen med en sånn knapp da? Alt etter hvor du er i verden har nettet forskjellig spenning. I norge er det vel 220-240 V eller noe sånt, mens i USA er det kanskje noe helt annet, slik at du må stille den knappen alt etter hva du kobler til. Jeg vet ikke helt. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 For at du skal bli fristet Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Har heldigvis ikke en slik knapp Lenke til kommentar
Eline Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 For at du skal bli fristet Jeg liker ikke slike fristelser..! Jeg bare måååå trykke på slike knapper for å se hva som skjer Håper at jeg ikke har en slik knapp! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Tror jeg trykket på den knappen på gammel maskina! Boof, knak spurt, gnist! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg liker ikke slike fristelser..! Jeg bare måååå trykke på slike knapper for å se hva som skjer Håper at jeg ikke har en slik knapp! Finn det ut da TheWiz: Hvorfor spurte du da? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 For at du skal bli fristet Jeg liker ikke slike fristelser..! Jeg bare måååå trykke på slike knapper for å se hva som skjer Håper at jeg ikke har en slik knapp! .. Sjekk.. sjekk.. Sjeeekk!!! Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg liker ikke slike fristelser..! Jeg bare måååå trykke på slike knapper for å se hva som skjer Håper at jeg ikke har en slik knapp! Finn det ut da TheWiz: Hvorfor spurte du da? Jeg har nettopp lest om en som switcha alle de røde knappene på skolen Derfor. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg har en slik knapp... Æææ, hva gjør jeg nå...? Har sååååå lyst til å trykke...! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Håhåh, push it! Neida, la den være, teip over den så du ikke ser den! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg liker ikke slike fristelser..! Jeg bare måååå trykke på slike knapper for å se hva som skjer Håper at jeg ikke har en slik knapp! Finn det ut da TheWiz: Hvorfor spurte du da? Jeg har nettopp lest om en som switcha alle de røde knappene på skolen Derfor. Pokker, hvofor har aldri jeg tenkt på det! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Sikkert fordi du ikke er en komplett idiot. edit: Sånn som han som gjorde det må være, mener jeg. Endret 21. mars 2005 av svamp Lenke til kommentar
Eline Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Neida, la den være, teip over den så du ikke ser den! Ah, godt råd *løpe og hente elektrikertapen til pappa * Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Da blir du sikkert nysgjerrig på hva som er bak teipen til slutt, så bare mååå du switche knappen .. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg har aldri hatt så vondt i hele mitt liv! Sitter nå i store smerter og holder på å kaste opp/kapitulere/omkomme hvert øyeblikk. Tannlegen snittet opp kinnet mitt og la inn et dren fra hvor et par tonn blod og gørr rant ut. Så sjanglet jeg til byen i store smerter med blod som rant ut av det bleike trynet mitt. Nå er jeg full av bedøvelse, paralgin forte, paracet og ibux, men har aldri trodd en smerte som dette var mulig. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Ikke for å fornærme noen tråder foran meg så spør jeg: Hva er egentlig spam på den tråden her? Nermest alt kan jo diskuteres! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Kanskje bare jeg som ikke følger med, men hvordan skjedde alt dette wh1te? God bedring! Endret 21. mars 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg