SnowDOG_ Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Igår skrev eg at det var siste gang eg skulle drikke......dette mener eg forsatt. Kommer det til å bli slike episoder hvergang eg drikker så ja....da holder man seg unna. Byebye king alkohol...... RIP Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 SnowDOG_ som avholdsmann! Du kommer nok over sjokket, så da begynner du nok å drikke etter hvert. Fikk det noen rettslige konsekvenser (med unntak av glattcella)? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Vet ikke enda. Var inne til avhør og det var ikke kommet noen avmeldelse enda fra bileierne men tror det kommer en fra politiet selv. Huff og huff. *se på en film* Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg ville holdt meg unna visst SnowDog_ slo seg vrang Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg ville holdt meg unna visst SnowDog_ slo seg vrang No shit. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Han er jo bare en kosegutt! Jeg hadde strøket ham litt i ansiktet og spurt om han ikke ville roet seg åtte hakk ned, så hadde det ordnet seg. *sove mer* Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Han er jo bare en kosegutt! Jeg hadde strøket ham litt i ansiktet og spurt om han ikke ville roet seg åtte hakk ned, så hadde det ordnet seg. *sove mer* :!: Natta. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Han er jo bare en kosegutt! Jeg hadde strøket ham litt i ansiktet og spurt om han ikke ville roet seg åtte hakk ned, så hadde det ordnet seg. *sove mer* YEah, you go do that! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 pfft. .. Jeg er rett og slett for ung til og begynne og drikke jeg Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 pfft. .. Jeg er rett og slett for ung til og begynne og drikke jeg Hvor gammel er du? Jeg er vel det jeg også... Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 pfft. .. Jeg er rett og slett for ung til og begynne og drikke jeg Kor gammel e du? Koffer ha du ikkje bart? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Koffer ha du ikkje bart? Ska vi sloss? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Koffer ha du ikkje bart? Ska vi sloss? Møt meg i Ski kl 12.00 :realmad: Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg er 14, og barten har barbermaskinen tatt Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg er 14, og barten har barbermaskinen tatt Slemme barbermaskin. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 "Pokker heller. Når jeg starta på dette forumet, var fritiden min tatt fra meg, nå har denne tråden tatt fra meg livet mitt også, jeg må tenke på å avvenne meg" Våkna 10:45 for eit time sida, har gått gjennom resten av forumet og skriver når jeg skriver dette ( ) og dere leser det, er ikke det litt sprøtt egentlig? Gikk og la meg klokka 03:40 sånn en gang. Husker ikke helt, men jeg tror jeg posta siste post her et sted. Musa er forresten ødelagt , nesten. For når jeg scrolla ned på en side i stad helt vanlig, gikk scrollhjuet plutselig lenger ned i musa, eller de løsna hvertfall fra et eller annet som gjorde så man skrolla, merkelig nok lyser fortsatt det blå lyset som er i scrollhjulet og jeg klarer ikke få den helt ut. Eneste alternativer da er å bruke tastatur (piltaster) eller dra ned den på sida av sida. (Hva heter den igjen, har fullstendig jernteppe) men det er ekkelt, det blir liksom så hakkete Jeg har vel en annen mus også, men den nye er bare best. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 http://www.aftenposten.no/nyheter/okonomi/article1000321.ece Jeg vil bli avisbud! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Leste den i stad, Virker som en grei lønn det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg