Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Velkommen tilbake nvoetfic (selv om jeg trur du ikke leser dete, i og med at du er offline nå)

 

Anyway, nå sitter eg forran Macn og surfer litt og fant meg en MSN klient som ikke maser, dvs blinker. der har microsoft noe å lære... Mora mi klager på at jeg sitter altfor mye på pcen, og at jeg ikke skal være sent oppe... det er jo tross alt ferie nå da :) så nå sitter jeg her, sperra inne på rommet mitt med en fattig iMac...men men, irc er irc.

Lenke til kommentar

Welcome back vifteovn.

 

Eg har netopp kost meg med k1 på eurosport. Skal vel snart legge meg siden eg ikke har sovet noe dærlig idag. Er ikke ferdig med prosjektor prosjektet men imorgen har eg mer energi til å ta alt sammen (rommet også).

 

En vakker dag om ikke så lenge så slipper vi dette kabel h*lvete vi har. Vi har sikkert flere KM med kabler her i huset. kjøpte 50m høytaler kabler og 20m s-video kabler og 20m audio kabler plus 2x5m signal kabler. Mangler forsatt mange kabler med de er ned prioritert. Stress. :mad:

 

Vi satte opp juletreet idag og har pyntet det ferdig også. Ser ganske fin ut.

Lenke til kommentar

Whoa, da fikk jeg stjelt meg en tur til datan her igjen :cool:

 

Takker for alle wb's, b-real, Sparks, Mario, Bjaaland, and the lot :)

 

Tele2 skal visstnok komme og sette opp bredbåndet mitt osv en gang tidlig utpå nyåret. Det var ihvertfall hva de sa. Oversatt til realistisk perspektiv(Mildt overdrevet? neeehh;)), KANSKJE før sommerferien? Bah.. Menneh, err.. Ble kjent med en jævlig kul fyr nylig.. Argentinsk-dansk dude som jeg totally kommer overens med. Dritfet fyr egentlig. Tegner sinnsyk grafitti, driver med miksejobber som dj, har stått på snowboard like lenge som meg(gjett hvem som skal spleise på hytteopphold til vintern? ;)) og har skata like lenge som meg.. Møtte han i helga liksom, og så er vi best buddies allerede. Fancy shit. Hvis dere syns jeg skriver endel totalt uinteressangt dritt nå så er det kanskje fordi jeg er mindre brisen. Siste kvelden med venner før jeg skal være sammen med familie en tid.. :) (Men shite, imorra er siste arbeidsdagen min før jula.. dvs, jeg må opp tidlig..:/ suxx0r? Jeh.) Fikk en del snø igår også. Ble en liten winter-open jamsession med friends i første og beste bakke. (30 meter lang, moderat hellning.. en del snø, MYE spade-arbeid...stort nok hopp :mrgreen:) Jeh, så begynner jeg endelig å få litt julestemning også :woot: Var fan meg på tide!!

 

Vi sitter egentlig bare å dasser foran tvn nå, så jeg har nesten litt god(?) tid her :thumbs: Så..errhm...do something fun :p

Lenke til kommentar

Ikke -full-.. :) Jeg har en litt skev greie gående når jeg drikker.. Jo mer brisen jeg er, jo lengre poster skriver jeg.. Men så kommer det til et punkt hvor man faktisk er -full- og ikke brisen, og da blir det bare et kort inlegg spredt utover 4 poster med 3 ord i hver post. Har bare vært pilsing igjennom hele kvelden egentlig, ikke så forbanna mye på en gang eller.no, så er vel forsåvidt ganske stabil etc..

 

hmm..tekstbryting ja..

 

Hadde egentlig planer om å skrive om noe interessangt her før jeg skrev det over, men hey, glemt.. Nei vent, jeg fant ut noe helt utrolig fancy med det spøkelsesbildet som er så jaevlig oppe i media for tia.. Vent let par minutter så har jeg rulla opp hele mysteriet..:mrgreen:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...