sparks Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 wb vifteovn savna dine dudettes hilsner Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 Velkommen tilbake nvoetfic (selv om jeg trur du ikke leser dete, i og med at du er offline nå) Anyway, nå sitter eg forran Macn og surfer litt og fant meg en MSN klient som ikke maser, dvs blinker. der har microsoft noe å lære... Mora mi klager på at jeg sitter altfor mye på pcen, og at jeg ikke skal være sent oppe... det er jo tross alt ferie nå da så nå sitter jeg her, sperra inne på rommet mitt med en fattig iMac...men men, irc er irc. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 Welcome back vifteovn. Eg har netopp kost meg med k1 på eurosport. Skal vel snart legge meg siden eg ikke har sovet noe dærlig idag. Er ikke ferdig med prosjektor prosjektet men imorgen har eg mer energi til å ta alt sammen (rommet også). En vakker dag om ikke så lenge så slipper vi dette kabel h*lvete vi har. Vi har sikkert flere KM med kabler her i huset. kjøpte 50m høytaler kabler og 20m s-video kabler og 20m audio kabler plus 2x5m signal kabler. Mangler forsatt mange kabler med de er ned prioritert. Stress. Vi satte opp juletreet idag og har pyntet det ferdig også. Ser ganske fin ut. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 Apple Macintosh Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 Macintosh r00lz rett og slett Om jeg så riktig på nyhetene, så satt DVD Jon på en Mac merklig nok, så hvertfall sånn ut på tastaturet og musa han brukte... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 En kompis av meg har en slik ibook crap. Eg har endelig overbevist han om at pc er tingen og har skal snart kjøpe seg bærbar pc. Hver gang eg har brukt mac blir eg irritert. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 En kompis av meg har en slik ibook crap. Eg har endelig overbevist han om at pc er tingen og har skal snart kjøpe seg bærbar pc. Hver gang eg har brukt mac blir eg irritert. iBook RULER! Men, vi skal ****** ikke begynne å diskutere DATA her Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 Eg skal kjøpe meg en gammel billig mac så eg kan skyte på den ute i skogen med luftgæveret mitt. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 hm, dagens The Dead Zone/Mørke Krefter-episode var heller laber :/ Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 Sitter og ser på Newly Weds på MTV nå... Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Eg skal kjøpe meg en gammel billig mac så eg kan skyte på den ute i skogen med luftgæveret mitt. Kjøp heller en gammel windows-maskin. Mye gøyere å ødelegge Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Whoa, da fikk jeg stjelt meg en tur til datan her igjen Takker for alle wb's, b-real, Sparks, Mario, Bjaaland, and the lot Tele2 skal visstnok komme og sette opp bredbåndet mitt osv en gang tidlig utpå nyåret. Det var ihvertfall hva de sa. Oversatt til realistisk perspektiv(Mildt overdrevet? neeehh;)), KANSKJE før sommerferien? Bah.. Menneh, err.. Ble kjent med en jævlig kul fyr nylig.. Argentinsk-dansk dude som jeg totally kommer overens med. Dritfet fyr egentlig. Tegner sinnsyk grafitti, driver med miksejobber som dj, har stått på snowboard like lenge som meg(gjett hvem som skal spleise på hytteopphold til vintern? ) og har skata like lenge som meg.. Møtte han i helga liksom, og så er vi best buddies allerede. Fancy shit. Hvis dere syns jeg skriver endel totalt uinteressangt dritt nå så er det kanskje fordi jeg er mindre brisen. Siste kvelden med venner før jeg skal være sammen med familie en tid.. (Men shite, imorra er siste arbeidsdagen min før jula.. dvs, jeg må opp tidlig..:/ suxx0r? Jeh.) Fikk en del snø igår også. Ble en liten winter-open jamsession med friends i første og beste bakke. (30 meter lang, moderat hellning.. en del snø, MYE spade-arbeid...stort nok hopp ) Jeh, så begynner jeg endelig å få litt julestemning også Var fan meg på tide!! Vi sitter egentlig bare å dasser foran tvn nå, så jeg har nesten litt god(?) tid her Så..errhm...do something fun Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 æææ, noen som gidder å loade tekst-bryting inn i hjernen min, matrix style? Hadde gjort seg for de folka som faktisk tar seg tid til å lese de intetsigende inleggene mine.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 nvoetfiv's in luuuuuuv Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Woah.. Hører på den genialeste sangen til And You Will Know Us By The Trail Of The Dead.. saikobra Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 nvoetfiv's in luuuuuuv haeohi, gay luuuv Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Er du på fylla? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) *signe opp [email protected] på "Chicks with Dicks-newsletter"* EDIT: Trenger du virkelig at Tele2 kommer hjem til deg og installerer? Er du SÅ n00b? Endret 23. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 vifteovnen! long time, no see! vil vi ha en reprise fra forrige fyll? OH YEAH Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Ikke -full-.. Jeg har en litt skev greie gående når jeg drikker.. Jo mer brisen jeg er, jo lengre poster skriver jeg.. Men så kommer det til et punkt hvor man faktisk er -full- og ikke brisen, og da blir det bare et kort inlegg spredt utover 4 poster med 3 ord i hver post. Har bare vært pilsing igjennom hele kvelden egentlig, ikke så forbanna mye på en gang eller.no, så er vel forsåvidt ganske stabil etc.. hmm..tekstbryting ja.. Hadde egentlig planer om å skrive om noe interessangt her før jeg skrev det over, men hey, glemt.. Nei vent, jeg fant ut noe helt utrolig fancy med det spøkelsesbildet som er så jaevlig oppe i media for tia.. Vent let par minutter så har jeg rulla opp hele mysteriet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg