Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må legge meg jeg nå... ;)

Hvem hadde forresten innlegg 666 her i denne tråden og hvem begynte skrive på side 666? og hvem kommer til å få innlegg 666 666?

kan det forresten bli mer enn 99 999 innlegg i en tråd?

det er jo ikke plass til et siffer til i "svar"ruta.

dr3as posta først på side 666

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

B|Real is the man :cool: who post the 666 post in Siste Ordet 3.

I djevelens år 2003. ( 1337+666=2003 )

Og hvis du tar dato og klokkeslett og plusser eller subtraherer sammen med tallet før eller etter får man: 666

( Posta: 28/10/2003 : 17:35 = 8-2=6 og 1+0+2+0+0+3=6 og 1+7+3-5=6 )

:w00t:

TSP :scared:

men nå legger jeg meg!

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Nå er jeg forbanna nå. På torsdag var jeg å begynte en rotfylling, på fredag ble ansiktet mitt knust og slått, på lørdag våknet jeg med en hevning som ikke lignet noen ting og tenkte det var på grunn av knusingen og slåingen. Lur som jeg var brukte jeg vidunder medisinen alkohol til å døyve smerten, uten at det funket. På søndag våknet jeg opp som Sparius fra SR-bank og holdt på å omkomme av smerte. Jeg var hos legen og han sa at jeg hadde fått en akutt infeksjon i ansiktet og måtte tilbake til tannlegen fort som F for å renske. Hvorfor hadde jeg fått dette, spurte jeg. "Bad luck". I dag ringte jeg tannlegen og spurte om å få litt akutt behandlig. "Nei, det får du ikke". Så ringte jeg en annen tannklinikk. "Nei, det får du ikke". Så ringte jeg en tredje. "Ok, vi får presse deg mellom to pasienter."

Nå ryker TG i vasken også. Får hoppe i dusjen og forberede meg på some real pain hos tannlegen min som sikkert må bruke brekkjern for å få munnen min på gløtt.

Jeg tar en JoachimR og sier død over offentlige tannleger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...