Suppelars2k Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 Da stakk jeg og laget mat, så stikker jeg til en dude Gonna miss you people Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 Borknagar - Rivalry Of Phantoms <--- skamtøff! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Hjemme igjen Her var det ikke ALTFOR mye liv Anyways, i morgen skal jeg kjøpe iPod Endret 22. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 Ommøblerer på rommet mitt. Fikk tilbake anlegget mitt i dag så jeg må finne plassering på senga og høytalerene og drit for at jeg kan kunne ligge å se film og få lyden rett forran meg. Er ikke lett når man har skråtak :\ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 Er ikke lett når man har skråtak :\ Kondolerer, du har det virkelig ikke godt her i verden du Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) hører på albumet ...And justice for all til Metallica! drit bra album! edit : enig med HalTan, det kunne vært mere liv her ja Endret 22. desember 2003 av Jonki Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 master of puppets må jo være metallica's beste gjennom tidene... eller? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 home.no er nede *sjokk* Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 Davs dudes and dudettes! Har nå endelig(err..Har jeg vært så lenge borte..?) fått tilgang til en pc med inett. Jippi. Får nok ikke nett selv før på nyåret en gang.. Får håpe jeg ikke er forum-avennet by then! (ha ha haha ah, som om det kommer til å skje..) Har hverken tid til å lese igjennom hva som er blitt posta(falt ut rundt side 410?) siden sist, så hvis det er noe fancy shit jeg har gått glipp av, så.. hm, har jeg gått glipp av det. Dimmern, Halfie, dere gidder vel ikke oppdatert om hva som hender i verden på pm elns? (Halfie hadde en sexy sms her forleden, rawr! Nei vent, det vakke no koffert i den. Sorry.) Eller håper jeg alt står bra til med alle her, og ønsker dere en god jul og godt nyttår (Håper jeg får besøkt litt før nyttår though, men sier godt nytt år for å være på den sikre siden ) Åja, god ide. Linjeskifter er egentlig litt undervurdert for meg. But hey, one day i will be el presidente, and I will be the one who defines your language. So no shitty remarks, right? Skal være her hele kvelden, så jeg skal nok klare å rive meg vekk fra folka, og gjemme meg bort i det lille pc rommet her litt senere, så jeg får forhåpentligvis gjort 2 lynvisitt denne kvelden Snakkes! (Og igjen, God jul og godt nyttår ) Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) master of puppets må jo være metallica's beste gjennom tidene... eller? nja, jeg foretrekker Ride the Lightning Endret 22. desember 2003 av Soldier_448 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) vifteoooovn! j00 spikey friend )) Har vel egentlig ikke skjedd en DRITT her.. tenker jeg.. jo, politikk/religion er stengt- Men Men.. Endret 22. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 Wb nvoetfiv =) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 Det er litt dødt, men at mange har dradd på juleferie uten PC og internett er ikke umulig akkurat. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 Sånn! Nå er jeg hjemme igjen, var et par timer oppe hos faren min. Patrol rocks Har vell gått glipp av et par tusen innlegg på forumet, så nå får jeg lese litt. Julen nærmer seg seriøst, og jeg har ikke kjøpt en eneste pakke! Det eneste jeg har gjort er å skrive et par Julekort, det er jo tanken som teller, right? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 Tanken teller ja, men dog... Lenke til kommentar
zeronz Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 home.no er nede *sjokk* det som er mer sjokk er at de har oppdatert forste siden.... wow... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 Vell.. Nå er jeg 1500kr rikere her Solgte unna noen datadeler og komponenter osv. Så 1500kr rikere.. Da har jeg snart råd til russebilen her da Blir en evig bra bil Og siden det er endel i klassen som kan biler og har verksted som de kan bruke så får vi den jo billig2k Dvs.. Billige reprasjoner siden det sikkert blir endel av dem. Lenke til kommentar
zeronz Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 jeg bare fortsetter aa strykke paa skriflig til oppkjoring ;( har lest alt jeg kan... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 Tanken teller ja, men dog... Skal til byen imorgen å handle julegaver til noen få stykker... Til søstra mi osv....Hva kan jeg kjøpe til henner? Hun er 10 år og jeg gidder ikke å bruke mer en 200 på hu... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Jah da har jeg nettopp kommet hjem fra den nye Ringes Herre filmen. Genial film ass Syns den var bedere enn de 2 andre hvertfall,satt med hjerte i halsen nesten noen ganger... Genialt P.S noen som skjønnte hva som skjedde på slutten? Skjønnte ikke det jeg . Edit: Har sett på filmene dine i dag CFD, omg drit råe er de Spess want me(littmystisk ) og supermann... Lag noen flere da... Edit: litt mange smiles... Endret 22. desember 2003 av nikkor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg