Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Davs dudes and dudettes! :xmas:

 

Har nå endelig(err..Har jeg vært så lenge borte..?) fått tilgang til en pc med inett. Jippi. Får nok ikke nett selv før på nyåret en gang.. Får håpe jeg ikke er forum-avennet by then! (ha ha haha ah, som om det kommer til å skje..)

Har hverken tid til å lese igjennom hva som er blitt posta(falt ut rundt side 410?) siden sist, så hvis det er noe fancy shit jeg har gått glipp av, så.. hm, har jeg gått glipp av det. Dimmern, Halfie, dere gidder vel ikke oppdatert om hva som hender i verden på pm elns? (Halfie hadde en sexy sms her forleden, rawr! Nei vent, det vakke no koffert i den. Sorry.) Eller håper jeg alt står bra til med alle her, og ønsker dere en god jul og godt nyttår :woot: (Håper jeg får besøkt litt før nyttår though, men sier godt nytt år for å være på den sikre siden ;))

 

Åja, god ide. Linjeskifter er egentlig litt undervurdert for meg. But hey, one day i will be el presidente, and I will be the one who defines your language. So no shitty remarks, right? :mrgreen:

Skal være her hele kvelden, så jeg skal nok klare å rive meg vekk fra folka, og gjemme meg bort i det lille pc rommet her litt senere, så jeg får forhåpentligvis gjort 2 lynvisitt denne kvelden ;) Snakkes! (Og igjen, God jul og godt nyttår :mrgreen:)

Lenke til kommentar

Sånn!

 

Nå er jeg hjemme igjen, var et par timer oppe hos faren min. Patrol rocks :cool:

Har vell gått glipp av et par tusen innlegg på forumet, så nå får jeg lese litt.

Julen nærmer seg seriøst, og jeg har ikke kjøpt en eneste pakke! Det eneste jeg har gjort er å skrive et par Julekort, det er jo tanken som teller, right?

Lenke til kommentar

Vell.. Nå er jeg 1500kr rikere her ;) Solgte unna noen datadeler og komponenter osv. Så 1500kr rikere.. ;) Da har jeg snart råd til russebilen her da ;) Blir en evig bra bil ;) Og siden det er endel i klassen som kan biler og har verksted som de kan bruke så får vi den jo billig2k ;) Dvs.. Billige reprasjoner siden det sikkert blir endel av dem.

Lenke til kommentar

Jah da har jeg nettopp kommet hjem fra den nye Ringes Herre filmen.

Genial film ass :dribble:

Syns den var bedere enn de 2 andre hvertfall,satt med hjerte i halsen nesten noen ganger...

Genialt :thumbs:

P.S noen som skjønnte hva som skjedde på slutten?

Skjønnte ikke det jeg :no: .

 

Edit: Har sett på filmene dine i dag CFD, omg drit råe er de :lol:

Spess want me(littmystisk :laugh: ) og supermann...

Lag noen flere da... :thumbup:

Edit: litt mange smiles...

Endret av nikkor
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...