Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du og Harry Potter... Bare så du vet det, så ligner jeg ikke så veldig lite på Daniel Radcliffe (sier folk). :green:

Siden når ble Daniel Radcliffe Harry Potter? :hmm: Blir nesten som Simen "Grer jeg håret bakover ligner håret mitt på Draco! Det er vel kult?"

 

@|/|etallica: Prøv på det, greier du å finne en som er bra er du god!

Lenke til kommentar
Du og Harry Potter... Bare så du vet det, så ligner jeg ikke så veldig lite på Daniel Radcliffe (sier folk). :green:

Siden når ble Daniel Radcliffe Harry Potter? :hmm: Blir nesten som Simen "Grer jeg håret bakover ligner håret mitt på Draco! Det er vel kult?"

Det er vel Daniel Radcliffe som spiller Harry Potter i filmene? :dontgetit:

 

Men men, alle folk sier det i alle fall. Ikke spesielt gøy. "Halla Harry. Ikke ta en formel på meg a!"

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Vel, jeg ser jo ikke sånn ut i det hele tatt da. :roll:

Var det ikke det du skrev?

 

Du og Harry Potter... Bare så du vet det, så ligner jeg ikke så veldig lite på Daniel Radcliffe (sier folk).

Folk sier at jeg gjør det ja.

Men jeg ligner ikke på han sånn som han er på de bildene, men sånn som han er i filmene!

Lenke til kommentar
Vel, jeg ser jo ikke sånn ut i det hele tatt da. :roll:

Var det ikke det du skrev?

 

Du og Harry Potter... Bare så du vet det, så ligner jeg ikke så veldig lite på Daniel Radcliffe (sier folk).

Folk sier at jeg gjør det ja.

Men jeg ligner ikke på han sånn som han er på de bildene, men sånn som han er i filmene!

Hvorfor sa du ikke bare det da? :p

 

Hvor langt er det egentlig til pain fra Hønefoss? :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...